Web Analytics Made Easy - Statcounter

لحظه به لحظه سیل حضور مردم خوزستان برای دیدار با پیکر سردار شهید سلیمانی بیشتر می‌شود، آنان آمده‌اند تا پیوند ناگسستنی با سردار دل‌ها ببندند و بگویند تا پای جان با آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.


به گزارش شریان نیوز،یکر پاک شهیدان جبهه مقاومت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان این دو شهید سرافراز پس از تشییع در نجف راهی ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدها نفر از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان از شب گذشته  با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.

 

 

 


سیل جمعیت عاشقان سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسیرهای منتهی به اهواز

 حجم زیادی از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه از شهرهای مختلف استان خوزستان به سمت اهواز در حال حرکت هستند و رصد جاده‌های منتهی به اهواز حاکی این موضوع است.

ایستگاه‌های قطار و ترمینال‌ها نیز شاهد حجم انبوه عاشقان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی است.

شییع سپهبد سلیمانی در مرکز اهواز آغاز شد.
 

 


در پی درخواست مردم خوزستان برای میزبانی از پیکر پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع وی و همراهان شهیدش از ساعت 7 صبح امروز یکشنبه، 15 دی‌ماه در میدان مولوی اهواز با نوحه‌سرایی آغاز شده است.


لحظه به لحظه سیل حضور مردم خوزستان برای دیدار با پیکر سردار شهید سلیمانی بیشتر می‌شود، آنان آمده‌اند  تا پیوند ناگسستنی با سردار دل‌ها ببندند و بگویند تا پای جان با آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.



اشک‌های مادر سرلشکر شهید علی هاشمی در مراسم استقبال از پیکر حاج قاسم سلیمانی
مردم خوزستان در اطراف فرودگاه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.
  یزله عشایر عرب خوزستان برای سردار سلیمانی عشایر عرب خوزستان حضوری باشکوه در مراسم دارند و اهتزار بیرق‌های خاص هر عشیره در خوزستان با رنگ‌های متفاوت جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده است.
آنها با یزله رفتن (نوعی حرکت حماسی) و سر داران شعارهای محلی یاد و نام سردار سلیمانی را گرامی داشتند. عشایر عرب خوزستان همچنین خواستار انتقام خون شهید سلیمانی به شدترین وجه ممکن هستند.   آماده سازی پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی در معراج شهدای اهواز

 


موج حضور مردم خیابان‌های اهواز را قفل کرد

تصویر هوایی از حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی بر روی دستان مردم اهواز

هم‌اکنون ماشین حامل پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی در میان انبوه مردم   حضور کم نظیر عشایر غیور و انقلابی در تشییع سردار دل‌ها‌ عشایر شهید پرور خوزستان امروز آمدند تا بگوید سردار دلها تاریخ هیچ‌گاه رشادت ها و مردانگی تو را در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم فراموش نخواهد کرد.‌
عرب‌، لر‌، بختیاری دست به دست، امروز آمدند تا بگوید سردار دلها تاریخ هیچ‌گاه رشادت ها و مردانگی تو را در هشت سال دفاع مقدس و در دفاع از حرم فراموش نخواهد کرد.‌
  مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در مشهد با تاخیر برگزار می شود به دلیل استقبال باشکوه مردم اهواز در تشیع سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، مراسم تشییع این شهیدان گرانقدر در مشهد با تاخیر و در ساعت ۱۴ برگزار می شود.
  پیکر سردار سلیمانی وارد مصلای اهواز شد پیکر سردار قاسم سلیمانی و یاران شهیدش هم‌اکنون با استقبال گسترده مردم خوزستان وارد مصلای اهواز شد.
  مدارس نوبت عصر اهواز تعطیل شدند بنا بر اعلام فرمانداری اهواز و با توجه به تشییع باشکوه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ادامه دار بودن مراسم، کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر تعطیل هستند.

پیش از این اعلام شده بود که مراسم تشییع شهید سلیمانی از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ صبح است اما حضور پرشور مردم در این مراسم سبب شد که آیین تشییع پیکر شهید سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش تا این لحظه ادامه داشته باشد.

در پی درخواست مردم خوزستان برای میزبانی از پیکر پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مراسم تشییع وی و همراهان شهیدش از ساعت 7 صبح امروز یکشنبه، 15 دی‌ماه در میدان مولوی اهواز با نوحه‌سرایی آغاز شده است.

سنگ تمام اهوازی ها برای سردار قاسم سلیمانی

لحظه به لحظه سیل حضور مردم خوزستان برای دیدار با پیکر سردار شهید سلیمانی بیشتر می‌شود، آنان آمده‌اند  تا پیوند ناگسستنی با سردار دل‌ها ببندند و بگویند تا پای جان با آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

تمام اقشار از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداع با "سردار دل‌ها"، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز حاضر هستند.

مسئولان لشکری و کشوری نیز در این مراسم حاضر هستند.

 

پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی آمریکا، صبح امروز به شکل هوایی وارد فرودگاه اهواز شد.

صدها نفر از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.

تغییر مسیر تشییع به دلیل حجم بالای جمعیت

شدت تراکم جمعیت ‌در میدان مولوی و خیابان سلمان فارسی به حدی بالاست که ‌سبب شده تاکنون مراسم تشییع آغاز نشود‌ و جمعیتی که خود را به محل برگزاری مراسم رسانده‌اند بسیار پرتعداد است به‌گونه‌ای که محل‌های برگزاری مراسم دیگر توان حضور جمعیت را ندارد.

قرار است پیکر این شهید و همرزمانش پس تشییع ‌به حسینیه ثارالله اهواز منتقل ‌و از آنجا برای انتقال به مشهد مقدس به فرودگاه اهواز برده ‌شود.

خودروی حامل پیکر سردار شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی آمریکا، ‌اکنون در حال حرکت به سمت فرودگاه اهواز است. 

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز