Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کلیشادوسودرجان از نامگذاری یکی از بلوارهای این شهر به نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

حامد اخگر با تاکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: بخش مهمی از رسالت مدیریت شهری احیای نام و یاد شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت با اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: بلوار ابوریحان این شهر به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» تغییر نام می‌یابد.

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: این اقدام بر اساس مصوبه جلسه شورای اسلامی شهر و پیشنهاد مردم ولایت‌مدار شهر و پیگیری‌های شهرداری برای اجرای طرحی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید والامقام مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و اقدامات ایشان، انجام شده است.

اخگر ادامه داد: شهرداری کلیشاد و سودرجان در طول سال برنامه‌های دیگری مانند سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مشارکت در برگزاری یادواره‌های شهدا و نامگذاری معابر به نام شهدا را در دستور کار دارد.

کد خبر 404331

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی سردار قاسم سليمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت قاسم سلیمانی لنجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 35 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6095993

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی