Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@11:37:12 GMT

مترو روز تشییع شهید سردار سلیمانی رایگان است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۱۵۶۸

مترو روز تشییع شهید سردار سلیمانی رایگان است

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمت رسانی به مسافران در خطوط هفتگانه مترو تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی رایگان است.

به گزارش مهر، فرنوش نوبخت با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، این ضایع بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه از آمادگی کامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد و گفت: به دلیل قرار گرفتن ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در ‏خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی امام خمینی (ره) تهران، زمان ‏سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد‎.

نوبخت افزود: امروز یکشنبه ۱۵ دی ۹۸ از ابتدای شروع مراسم تا پایان مراسم وداع، سرویس دهی رایگان در دو ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه مراسم تشیع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ دی ۹۸ از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار خواهدشد تصریح کرد: خدمات رسانی در تمامی ایستگاه‌های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه از ساعت ۵:۳۰ صبح تا پایان مراسم رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر دو مراسم برنامه ریزی شده و در صورت نیاز قطار‌های فوق العاده نیز اعزام می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهادت سردار قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس فرودگاه بغداد حشد الشعبی مترو تشییع سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت

هادی زند روز چهارشنبه ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطارهای تندرو خط پنج در روزهای اخیر به علت مشکل فنی گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطارهای تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطارهای تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطارهای تندرو طبق برنامه زمان‌بندی از صبح امروز انجام می‌شود.

خط پنج مترو تهران و حومه از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج امتداد دارد.

این خط در سال ۱۳۷۷ مورد بهره برداری قرار گرفت و اولین خط قابل افتتاح در ناوگان مترو تهران و حومه محسوب می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت