Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:33:38 GMT

گچ سقف کلاس درس در میناب ریزش کرده است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۲۴۲۰

گچ سقف کلاس درس در میناب ریزش کرده است

فخر الدینی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح حادثه روز گذشته در یکی از کلاس‌های درس روستای راونگ در میناب بیان داشت: پس از انتشار خبر و ویدئو ریزش سقف در رسانه‌ها و فضای مجازی موضوع بلافاصله از طریق رئیس آموزش و پرورش میناب پیگیری شد.

وی عنوان کرد: رئیس آموزش‌وپرورش میناب با تکذیب ریزش سقف اعلام کرد تنها مهتابی یکی از کلاس‌های به دلیل نصب ناصحیح سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی خاطرنشان کرد: صبح امروز کارشناسان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان را به مدرسه مذکور اعزام کردیم تا از نزدیک این واقعه را موردبررسی قرار دهند.

وی عنوان کرد: در میناب ۳۰ پروژه مدرسه سازی در قالب ۱۳۰ کلاس با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال بازسازی است. که از این تعداد کلاس درس ۴۰ درصد آن توسط خیرین و مابقی با اعتبارات دولتی در حال احداث است.

هاشمی با بیان اینکه کارشناسان نوسازی مدارس بزودی از مدرسه «پور ولی» در روستای راونگ بازدید خواهند کرد، اظهارداشت: طی دو سال اخیر مدرسه «پور ولی» روستای راونگ جزو اولویت‌های اول تا سوم بازسازی یا مقاوم سازی از سوی آموزش و پرورش هرمزگان معرفی نشده است.

کد خبر 4817295

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان مدرسه قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین مشهد شهادت شیراز گرگان بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مدرسه ۳ کلاسه یکصدو سی و هفتمین مدرسه  خیرساز شهرستان خوی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد  .

این مدرسه  با ۲۱۷ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز "مرحوم حاج یداله جدیدی" و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

محمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت : در حال حاضر ۱۴ باب مدرسه با ۲۱۳ کلاس درس تخریبی در زلزله های خوی هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در مناطق مختلف خوی در دست احداث است.

دیگر خبرها

  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • خبرنگاری که معلم شد
  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • عشق معلمی دَربیابان
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان