Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محمدرضا مظاهری ضمن تسلیت شهادت پر افتخار سردار بی بدیل اسلام و یاور ولایت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: تلاوت دسته جمعی قرآن در مساجد سطح استان از مهم ترین این برنامه ها است.

وی بابیان اینکه قرائت دسته جمعی سوره فجر و پخش آیاتی از کلام الله مجید از ماذنه‌های مساجد (نیم ساعت قبل از اذان مغرب و عشا) را از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان عنوان کرد و گفت: این برنامه ها به مدت سه شب در مساجد سطح استان برگزار می شود.

مظاهری تصریح کرد: ثواب تلاوت دسته جمعی قرآن کریم در مساجد استان به روح مطهر شهید عالی مقام، حاج قاسم سلیمانی هدیه می‌شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری، سیاه پوش کردن مساجد به یاد سردار شهید و در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها)، برگزاری جلسات سخنرانی با محوریت ائمه جماعات و بیان رشادت های سرداران شهید به ویژه سردار قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برشمرد.

وی ابراز کرد: تشکیل ستاد های مردمی در مساجد به منظور بزرگداشت یاد و نام سردار آسمانی شهید سپهبد سلیمانی و مشارکت گسترده مدیران و اعضای کانون های مساجد در پویش سراسری #سردار آسمانی از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

46

کد خبر 1339057

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!