Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی روز یکشنبه پس از حضور در منزل سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیدار با خانواده وی در جمع خبرنگاران افزود: سپهبد سلیمانی بسیار آدم باهوش، با استعداد و طراحی بود و مجموعه این ویژگی‌ها خصوصیاتی ایجاد کرده که مردم حس کنند که سردار سلیمانی یک پشتوانه عمیق است و حمایتی دارند و در تشییع اینگونه شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سووال که هنگام خروج شما از منزل شهید سلیمانی، مادران و خانواده های شهدای مدافع حرم از شما درخواست انتقام سخت از جنایت کاران آمریکایی داشتند، گفت: حتما این خواسته ملت ایران که ایستادگی در مقابل عمل سفاکانه است محقق می شود و همه کشور در این زمینه متحد است، حتما دشمنان پاسخ قوی خواهند گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز(یکشنبه) برای دومین بار با حضور در منزل شهید سپهبد قاسم سلیمانی با خانواده این سردار دلاور اسلام دیدار کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۳ دی ماه نیز با حضور در منزل سپهبد سلیمانی، شهادت این سردار اسلام را به خانواده وی تسلیت گفته بود.

همچنین امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سید علی سیستانی و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان با حضور در منزل شهید سپهبد سلیمانی با خانواده وی دیدار کردند.

از زمان شهادت سردار سلیمانی، بسیاری از شخصیت ها و مقامات ارشد کشور با حضور در منزل سردار سلیمانی، از خانواده وی دلجویی کردند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه نیز با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

آیین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهان وی روز گذشته (شنبه) در شهرهای کاظمین، کربلای و نجف اشرف برگزار شد.

پیکر سردار سلیمانی پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان تشییع شد، و امروز نیز تشییع دیگری در شهر مشهد صورت می گیرد.

همچنین فردا(دوشنبه) پیکر سپهبد سلیمانی از مقابل دانشگاه تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به کرمان محل تولد این سردار منتقل خواهد شد.

برچسب‌ها ایثار و شهادت علی لاریجانی قاسم سلیمانی رئیس مجلس پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت علی لاریجانی قاسم سلیمانی رئیس مجلس علی لاریجانی دونالد ترامپ ایثار و شهادت علی لاریجانی قاسم سلیمانی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟