Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سردار سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام و ملت‌های مظلوم جهان بود، شهیدی که ۴۰ سال از عمر با برکتش را در راه فعالیت اسلامی برای دفاع از نظام و مظلومان هدیه کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در همایش «پرچمداران دین و اندیشه» که با حضور روحانیون و اندیشمندان کردستان دیروز، 14 دی‌ماه در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی و یارانش، جریان جدیدی را در کالبد مقاومت به وجود می‌آورد و باعث اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار سلیمانی مجاهدی به تمام معنا برای دفاع از اسلام و ملت‌های مظلوم جهان بود، شهیدی که ۴۰ سال از عمر با برکتش را در راه فعالیت اسلامی برای دفاع از نظام و مظلومان هدیه کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: عده‌ای در تلاشند با ایجاد شکاف بین مسلمانان به اهداف شوم خود برسند و در این راستا با نفوذ در نهادهای انقلابی‌، دولتی و خانواده‌ها قصد دارند تا انقلاب را تضعیف کنند و عده‌ای دیگر از طریق جنگ نیمه سخت این اهداف را دنبال می‌کنند اما با هوشیاری مردم و درایت رهبری موفق نخواهند شد.

وی یکی از توطئه‌های دشمن را در سال‌های اخیر ایجاد گروه داعش بیان کرد و گفت: داعشی‌ها با تخریب و کشتار مسلمانان آسایش و امنیت را از جامعه اسلامی گرفتند وسعی کردند تا اسلام را خشن به جهان معرفی کنند، اما با دست توانای فردی مانند سردار سلیمانی این توطئه نیز خنثی شد.

سردار حسینی در ادامه اعلام کرد: انتظار داریم روحانیون در زمینه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و کاهش آسیب‌های اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به نقش اساسی علما در حفظ وحدت اسلامی، افزود: در صورتی که با حفظ انسجام و اتحاد در جامعه و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم به طور قطع در برابر دشمن پیروز تمام میدان‌ها خواهیم بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بین مسلمانان وحدت ایجاد کرده است، بیان کرد: روحانیون باید مردم را به سمت تعالیم اسلامی، احیای اسلام واقعی و دوری از تفرقه و تشتت در جامعه هدایت کنند.

وی یادآور شد: در زیر پرچم اسلام ناب محمدی هیچ تفاوتی بین قومیت، نژاد و مذاهب وجود ندارد و این دلیل اصلی هراس غربی‌ها از اسلام است و همواره به دنبال ایجاد اختلاف و رویگردانی مردم از دین اسلام هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا ایکنا کردستان سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامی‎داشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای اسلام ناب»، «مردمی بودن انقلاب اسلامی» و «رهبری ولایی»، سه رکنی هستند که طی 45 سال گذشته، مقوم و پیش‎برنده این نهضت الهی بوده‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع، در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حقیقی کلمه، احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود که پس از تلاشهای ناکام رژیم شاهنشاهی در گسترش اسلام ستیزی و زدودن مذهب و معنویت از سطوح گوناگون جامعه، توانست سبکی بی بدیل از الگوی جامعه اسلامی را به جهانیان عرضه دارد.

وی همچنین در تشریح ماهیت مردمی نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: اتکای به مردم، از اساسی‌ترین اصول مکتب امامین انقلاب محسوب می‌شود چراکه هر زمان مشارکت مردم در امور کشور بیشتر بوده، به همان نسبت توفیقات نیز افزایش پیدا کرده است.

سردار طلایی نیک با با بیان اینکه مهمترین شاخصه شعار سال 1403، مشارکت مردم در اقتصاد و تولید است، افزود: تاریخ گواه است که فتوحات در هشت سال دفاع مقدس، درست از زمانی بوجود آمد که موانع حضور مستقیم مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برداشته شد. بر این اساس، تا زمانی که اقتصاد کشور مردمی نبوده و مردم در عرصه تولید کشور دخیل نباشند، هیچ قدم موثری در بهبود اوضاع معیشتی را شاهد نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع در ادامه گفت: شاهکار انقلاب اسلامی در تحقق «رهبری ولایی» بود که با ممزوج نمودن ظرفیتهای اسلامی و مردمی، افتخارات بزرگی را نصیب ملت کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی، پیوند دادن حوزه دفاعی و مردم، از طریق ظرفیتی به نام «بسیج مستضعفین» بود، تصریح کرد: اگرچه بهره مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: امروزه بازدارندگی کارآمد، نیازمند قدرت ترکیبی است؛ چون دشمن در دو عرصه جنگ نرم و سخت علیه کشورمان در حال برنامه ریزی است و ما نیز نیازمندیم تا هم‎سطح با این تهدیدات، توانایی‌های خود را ارتقا دهیم.

وی در پایان با بیان اینکه رویکرد پیشگیرانه دیوان محاسبات، موجبات همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها با این نهاد نظارتی را فراهم کرده است، بیان کرد: مواردی همچون «دیدبانی از بیت المال»، «تحقق انضباط مالی»، «اثربخشی در کاهش فاصله فقر و غنا» و همچنین «مبارزه با فساد و ویژه خواری»، از جمله مواردی است که بحمدالله دیوان محاسبات توانسته نقشی ویژه در تحقق آنها ایفا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد