Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@00:08:15 GMT

وضعیت مبهم کاپیتان پرسپولیس در لیست مازاد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۳۴۶۷

وضعیت مبهم کاپیتان پرسپولیس در لیست مازاد

در شرایطی که نام کاپیتان سوم پرسپولیس و باسابقه‌ترین بازیکن این تیم در لیست مازاد قرار دارد، باشگاه هنوز تصمیمی درباره آینده او نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه بعد از حضوری کوتاه در دیدارهای ابتدای فصل در ترکیب گابریل کالدرون، اکنون در لیست مازاد این سرمربی آرژانتینی قرار دارد و این در حالیست که در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع تمرینات آماده سازی سرخ‌ها برای نیم فصل دوم، تصمیمی از سوی باشگاه برای آینده او گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالیشاه که در سال 2013 به پرسپولیس پیوسته و از این حیث جز باسابقه‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود، تنها در مقطعی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز و تراکتور شد و البته این روزها در شرایط عجیبی قرار دارد و با حضور در لیست مازاد کالدرون به دنبال یک جابجایی خبرساز است.


اکنون امید عالیشاه بعد از حضور در 150 رسمی با پیراهن پرسپولیس در آستانه جدایی از جمع قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر قرار دارد و در این راه البته هنوز باشگاه پاسخ روشنی درباره آینده او نداده است. بازیکنی که در کارنامه حضورش در پرسپولیس سابقه گلزنی در دربی و شکست طلسم عدم پیروزی مقابل آبی‌ها نیز دیده می‌شود و در این فصل نیز با دو پاس گل در فرصت‌های کوتاهی که به دست آورده بود، توانست عملکرد خود را ثبت کند.


با این حال باید دید باشگاه با توجه به شرایط مبهم بازگشت کالدرون هنوز اقدامی برای معاوضه، صدور رضایتنامه یا اعلام رسمی نام کاپیتان تیم خود برای پایان کار در این باشگاه را مشخص نکرده است یا موضوع دیگری در جریان است.

پرسپولیس تهران امید عالیشاه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پست مهاجم سایه و به عنوان یار آزاد در ترکیب پرسپولیس درخشیده است.

کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی با سپاهان روی یک عصبانیت لحظه‌ای و سختگیری بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شده بود، نتوانست در بازی نفسگیر با نساجی پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال پرسپولیس در این مسابقه با کاروانی کامل به قائمشهر رفت و امید عالیشاه در تمام لحظات کنار تیمش بود.

این بازیکن مازندرانی که در دوران جوانی پیراهن نساجی را به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای خود پوشیده، در حالی که محروم بود پیش از بازی به چمن ورزشگاه وطنی پا گذاشت و توجه عکاسان را جلب کرد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه