Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@23:09:16 GMT

شعرخوانی شاعران در مدح «سردار آسمانی»

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۳۷۲۳

شعرخوانی شاعران در مدح «سردار آسمانی»

خبرگزاری میزان- مراسم شعرخوانی «سردار آسمانی» به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از شاعران نام آشنای کشور در حوزه هنری برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 14:48 - 15 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۷۲۹

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، شاعران نام آشنای کشور در حوزه هنری گردهم می‌آیند تا اشعار تقدیم شده خود به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را خوانش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«سردار آسمانی» عنوان این مراسم شعر خوانی است که روز سه شنبه ۱۷ دی ماه از ساعت ۱۸ در حوزه هنری برگزار خواهد شد.   در این مراسم شاعرانی همچون یوسفعلی میرشکاک، افشین علا، مرتضی امیری اسفندقه، سعید حدادیان، ناصر فیض، محمود اکرامی فر، علی محمد مودب، اسماعیل امینی، فریبا یوسفی، محمد مهدی سیار، علیرضا رجبعلی زاده، علی داودی، محمود حبیبی کسبی، محمدرضا طهماسبی، محمدحسین ملکیان، حسنا محمدزاده علی فردوسی، نغمه مستشار نظامی و.. به شعرخوانی می‌پردازند. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار حوزه ادبیات اینجا کلیک کنید گفتنی است این مراسم روز سه شنبه ۱۷ دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود. حضور در این جلسه شعرخوانی برای تمام ارادتمندان به این شهید بزرگوار آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات سپهبد شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی