Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان از برگزاری مراسم یادبود سردار شهید سپهبد سلیمانی در این آستان با سخنرانی سردار حمیدرضا مقدم‌فر خبر داد. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: در صبح پنجشنبه مراسم غبارروبی مضجع شریف امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) و با حضور مسئولان برگزاری میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به برگزاری مراسم هفتمین روز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) کاشان خبر داد و افزود: این مراسم با سخنرانی سردار حمیدرضا مقدمفر، مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیحهسرایی حسین ربانی برگزار میشود.

مراسم یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سرخه به روایت تصاویرحجت‌الاسلام پناهیان: حماقت آمریکا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ شهادت سپهبد سلیمانی هیمنه آمریکا را فروریختهمدان‌ها به پاس قدردانی از خدمات شهید سپهبد سلیمانی تجمع می‌کنند

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ضمن دعوت از عموم مردم ویژه شرکت در این مراسم ابراز داشت: این مراسم با همکاری حوزه مقاومت حضرت روح الله (ره)، امام جمعه مشهد اردهال کاشان و بخشداری نیاسر کاشان برگزار میشود.

به گزارش تسنیم؛ مراسم یادبودی نیز چهارشنبه شب در سالن شهدای بسیج شهرستان کاشان و جمعه 20 دی ماه نیز یادواره شهدا و یادبود سردار شهید سلیمانی در مصلی بقیه الاعظم کاشان ساعت 10 صبح برگزار می شود.

انتهای پیام/801

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟