Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:42:58 GMT

سردار سلیمانی شخصیتی فرامنطقه ای و فراجناحی داشت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۰۴۲

سردار سلیمانی شخصیتی فرامنطقه ای و فراجناحی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد بعدازظهر یکشنبه در جلسه با معاونان و کارکنان اوقاف ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهارکرد: امیدواریم با اخلاص عمل ادامه دهنده راه سردار حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی افزود: زبان یارای توصیف بزرگی و شهامت چنین مردی نیست و هرچه بگوییم در رثای این سردار رشید اسلام، کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی فرد ادامه داد: تمام دنیا در برابر بزرگی و عظمت سردار سلیمانی سر تعظیم فرود آورده و این بزرگی و عظمت برخاسته از ایمان و ولایتمداری ایشان داشت.

وی گفت: در وجود نازنین سردار سلیمانی ولایتمداری، استواری در عقیده و میدان عمل موج می زند و ایشان ثابت قدم بود و به راستی باید به چنین مردانی غبطه خورد.

سلیمانی فرد با اشاره به رشادت ها و جان فشانی سردار سلیمانی اضافه کرد: ۴۵ کشور عربی، غربی و اسرائیلی و غیره تصمیم گرفتند که رژیم سوریه را تغییر داده و جبهه مقاومت در اختیار آنها قرار بگیرد، آنها داعش را ایجاد کرده تا اسلام را به شکل دیگری نشان دهند.

وی افزود: ۸۰ درصد سوریه و ۷۰ درصد عراق در اشغال داعش قرار داشت که سردار سلیمانی از خودگذشتگی کرد و در زمانی که کارشناسان نظامی معتقد بودند شکست در برابر داعش قطعی است، زمینه نابودی داعش را ایجاد کرد.

سلیمانی فرد گفت: سردار سلیمانی با ایمان و اعتقادی که داشت حماسه ای را رقم زد و محبوب قلوب ملت های منطقه و همه آزادی خواهان جهان شد.

وی بیان کرد: وی شخصیتی فرامنطقه ای و فراجناحی داشت و همه وی را دوست داشتند و حتی برخی از دشمنان هم از شخصیت این بزرگوار تجلیل می کنند.

سلیمانی فرد اضافه کرد: گرچه این فقدان، ثلمه بزرگی برای ملت ما بود اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت.

وی توضیح داد که شخصیت سردار سلیمانی چه در زمان حیات و چه در زمان شهادت مایه خیر و برکت است و با شهادتش وحدت ایجاد کرده و فتنه های داخلی و فتنه عراق را خاموش کرد.

سلیمانی فرد گفت که ما باید از این شهید جهاد در ایمان، عمل و عقیده را بیاموزیم.

کد خبر 4817517

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اوقاف گلستان قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین مشهد شهادت گرگان شیراز بیرجند شهرکرد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت، در جام حذفی که جام شگفتی‌هاست تیم‌های بزرگی مانند پرسپولیس و نساجی را حذف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا نقی‌زاده بعد از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر واقعاً فکر کنم بازی تاریخی بود و آنهایی که در ورزشگاه یا خانه بازی را تماشا کردند، از مسابقه لذت بردند. ما توانستیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس نتیجه 2 بر صفر باخته را به مساوی بکشانیم یا بازی 4 بر 2 را به 4-4 تغییر دادیم و توانستیم در ضربات پنالتی برنده باشیم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی در ادامه افزود: به تیم، هواداران و کارگران کارخانه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خد را شکر شرمنده مردم نشدیم. این گل نتیجه زحمات بچه‌ها بود که من سعی کردم آن را وارد دروازه رقیب کنم. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در مورد ادامه رقابت‌های جام حذفی و میزان امیدواری برای قهرمانی در این جام، تصریح کرد: جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. ما سال گذشته هم تا فینال جام حذفی رفتیم. امسال هم تیم‌های بزرگی را حذف کردیم، تیم نساجی و تیم پرسپولیس. امیدواریم که در ادامه راه این روند را تکرار کنیم. 

نقی‌زاده در پایان گفت: در لیگ برتر هم سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم البته یک مقدار از آن چیزی که خودمان می‌خواستیم عقب ماندیم. سعی می‌کنیم این شش بازی لیگ را هم جلو برویم تا با رتبه خوب لیگ را تمام کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟