Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم از نام‌گذاری طرح جدید کمربندی قم به طول ۱۱۰ کیلومتر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به محضر ملت بزرگ ایران اسلامی، شیعیان، تمامی آزادی خواهان و مسلمانان جهان اظهار داشت: آن سردار بزرگ در دوران حیات خود نماد وحدت، همدلی و عشق به ولایت و اهل‌بیت(ع) بود و به همین دلیل او سردار دل‌ها لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم همچنین با اشاره به برگزاری مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر سردار سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی در قم عنوان کرد: ان شاء الله استقبال باشکوهی از این پیکر مطهر شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: دانشگاه‌های استان و مقاطع مختلف تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر فردا تعطیل بوده و امتحانات نهایی هم به پایان برنامه زمان‌بندی موکول شده است تا دانش آموزان با خیالی آسوده در کنار خانواده‌های خود در مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد سلیمانی حضور پیدا کنند.

مراسم یادبود شهید سپهبد سلیمانی در آستان علی بن باقر(ع) کاشان برگزار می‌شودآمادگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) برای اسکان میهمانان تشییع شهید سلیمانیبوشهر| فرهنگ حماسه‌آفرینان هم‌چون سردار سپهبد سلیمانی برای نسل‌های آینده ترویج شود

سرمست در ادامه، از نام‌گذاری طرح جدید کمربندی قم به طول 110 کیلومتر به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: برای این طرح 21 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

استاندار قم با بیان اینکه این اقدام در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهید بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت است، افزود: این طرح جزو مصوبه‌های هیئت‌وزیران بوده و کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن در دهه فجر بر زمین زده می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز در جلسه شورای معاونان استانداری تأکید شد شهرداری و شورای شهر قم به‌منظور پاسداشت نام، یاد و خاطره این شهید عظیم‌الشأن، یک یادمان، المان و نام‌گذاری را در سطح شهر قم داشته باشد.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد

واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: مرحله نخست عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد خرداد امسال به بهربرداری می‌رسد.

واحدیان افزود: این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل اجرا و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی؛ کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود