Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری عصر یکشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به میزبانی استانداری سمنان بابیان اینکه ستاد پیگیری امور در حسین‌آباد کالپوش راه‌اندازی می‌شود، ابراز داشت: این اقدام بنیاد مسکن استان سمنان قطعاً به دسترسی راحت‌تر روستاییان کمک کرده و باعث تسهیل در امور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بی‌شک همه تلاش‌ها در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم روستای حسین‌آباد کالپوش است، افزود: در سایت جدید این روستا ضوابط فنی، سیستمی و تخصصی همراه با اجرای تمامی آیین‌نامه‌ها و قوانین در خصوص امورات پیرامون روستای حسین‌آباد کالپوش می‌بایست اعمال شود.

معاون ‌هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه نظرات کارشناسی پژوهشکده سوانح طبیعی کشور به‌صورت دقیق در کالپوش می‌بایست اجرا شود، ابراز داشت: این اقدام می‌تواند از تحمیل هزینه‌های گزاف پیشگیری و مردم را با مشکلات کمتری مواجه کند که البته همراهی بنیاد مسکن در نظارت آن ضروری است.

فخری بابیان اینکه همراهی بنیاد مسکن کشور درراه ساخت سایت جدید این روستا شایسته تقدیر است، تصریح کرد: بنیاد مسکن استان نیز می‌بایست ضمن هماهنگی کامل با دفاتر امور روستایی و شوراها و فنی استانداری سمنان، نظارت و پیگیری امور در روستای حسین‌آباد کالپوش را افزایش دهد.

کد خبر 4817637

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان سمنان استانداری سمنان منوچهر فخری قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین مشهد شهادت گرگان شیراز بیرجند شهرکرد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران