Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی امروز 15 دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان کردستان در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری

پایان پیام/500.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سنندج مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان