Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@23:25:23 GMT

«حاج قاسم» قلب‌ها را تسخیر کرده بود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۵۴۴۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد کوثری، معاون فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه در مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، گفت: تنها مصداق‌هایی را از سردار قاسم سلیمانی می‌گویم که در زمان جنگ با او آشنا شدم. کاری که ایشان در جبهه کردند کارستان بود و شعار همیشگی او این بود که شهادت دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد و نهایتا روزی نوبت ما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کوثری گفت: حاج قاسم سلیمانی در پیاده‌سازی قرآن و تعالیم پیامبر (ص) برخلاف بسیاری از مسئولان کشور صادق بود. اگرچه او درجه نظامی بالایی داشت، ولی عموما در پشت خاکریز با سربازان همراهی می‌کرد. این خواست او بود که تمام جامعه به یکدیگر احترام بگذارند. اگر طبقات اجتماعی ایجاد شده‌اند، فرهنگ کاذبی است که ما ساخته‌ایم و اشتباه خودمان است.

معاون فرمانده قرارگاه سپاه ثارالله گفت: سردار سلیمانی مسلح نبود بلکه به عنوان مهمان به عراق رفته بود و این افتخاری برای آنان نخواهد داشت که مانند دزدان شب به او حمله کردند. حاج قاسم فراتر از مرزهای ما حضور داشت، زیرا که سادگی او قلب‌ها را تسخیر می‌کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای بهمئی خبر داد و گفت: مهمانان کشوری این مراسم مشخص شده است. - اخبار استانها -

سردار مصطفی مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اجلاسیه 128 شهید بهمئی امروز (چهارشنبه) ساعت 20 در محوطه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مراسم با حضور سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) و حاج «ابوذر روحی» (خواننده سرود سلام فرمانده) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است