Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار ، در مورد بازگشت دوباره به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: نشست خوبی با هیئت مدیره باشگاه نفت داشتیم و قول دادند تا دو هفته آینده مشکلات مالی را حل کنند. اگر حل شود در خدمت این باشگاه هستم و اگر نشود مجبورم این تیم را ترک کنم.

وی در مورد بازگشتش به تمرینات، گفت: من تمرینات را رها نکرده بودم و همکارانم در تمرینات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه پیش می‌رویم و از برنامه ها عقب نیستیم. با این حال خیلی مهم است که مشکلات‌مان حل شود. هیئت مدیره دقایقی قبل قول داد تمام موانع را بر طرف کند. به این ترتیب در صورتی که بد قولی کنند، می‌توانم قراردادم را یک طرفه فسخ کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی خود برای این تیم گفت: باید تیم را تقوت کنیم. با توجه به این که محمد طیبی را در خط دفاع از دست دادیم باید بازیکن جانشین او را پیدا و جذب کنیم. البته یارگیری در نیم‌فصل مسابقات کار خیلی سختی است. از طرفی در دیگر پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم.

تارتار به شانس تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم اشاره و تصریح کرد: ما همه تلاش خود را می‌کینم و به روند رو به رشد خود در نیم‌فصل دوم هم ادامه می‌دهیم. هواداران باید شرایط را درک کنند. آنها بدانند با جدایی طیبی ما مهره تاثیرگذاری را از دست دادیم. با وجود این که دیگر بازیکنان تیم‌مان هم با کیفیت هستند، ولی هارمونی که در زمان طیبی وجود داشت از بین می‌رود. ما دومین خط دفاع برتر لیگ هستیم و از هواداران می‌خواهیم شرایط را درک کنند. بدون شک برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم.

وی در پایان علاقه به هواداران این تیم را اصلی‌ترین دلیل بازگشت خود دانست و خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد تیم نفت مسجدسلیمان را رها نکنم همین هواداران بودند. آنها به من خیلی لطف داشتند. مخصوصا در بازی آخر مقابل تیم شاهین در جام حذفی برای من و همکارانم سنگ تمام گذاشتند و ما را تحت تاثیر رفتار خود قراردادند. امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مهدی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟