Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائتلاف به رهبری آمریکا امروز اعلام کرد که نبردهایش علیه داعش در عراق را در حال حاضر"متوقف" می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از رویترز، ائتلاف تحت امر آمریکا در عراق اعلام کرد که این ائتلاف فعالیت‌های آموزشی و پشتیبانی از نیروهای عراقی را به دلیل حملات موشکی مداوم به پایگاه‌هایش در عراق متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ائتلاف در بیانیه‌ای اعلام کرد: اولویت اول ما حفاظت از تمامی نیروهای ائتلاف برای شکست داعش است. حملات مکرر موشکی طی دو ماه گذشته مرگ نیروهای امنیتی عراقی و آمریکایی را به دنبال داشته است. ما به حمایت و حفاظت از پایگاه‌های عراقی میزبان نیروهای ائتلاف ادامه می‌دهیم این مسئله توان ما را در انجام فعالیت‌های آموزشی و پشتیبانی و حمایت از شرکایمان در عملیات علیه داعش محدود می‌کند بنابراین تصمیم گرفتیم در این فعالیت‌ها وقفه‌ای ایجاد شود و نظارت‌های بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: داعش عراق ائتلاف آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • اتهامات آمریکا علیه روسیه نفرت‌انگیز و بی‌اساس است
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد