Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «لی شیائو شیانگ» روز یکشنبه در گفت و گو با روزنامه ساوت چاینا مورنینگ پست چین افزود: مساله شهادت سردار سلیمانی در کنار وضعیت لیبی، مسایل سوریه و عراق و مشکلات دیگر در خاورمیانه نشان دهنده آن است که منطقه سالی بسیار پر تنش خواهد داشت.

لی با اشاره به اینکه همه کارت ها روی میز است اذعان کرد سیاست آمریکا در خاورمیانه و تنش میان ایران و آمریکا به موضوعی بسیار جدی در سطح بین الملل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد دانشگاه نینگ شیا با اشاره به اتهامات واهی آمریکا علیه ایران در مسایل مختلف تصریح کرد اوضاع بسیار پر تنش است و اگر از کنترل خارج شود هر لحظه ممکن است تنش ها به درگیری منجر شود.

او تصریح کرد اگرچه فشارهای آمریکا علیه ایران هر روز بیشتر شده است اما ایران همواره از خود خویشتنداری نشان داده است اکنون نیز جامعه جهانی باید نقش خود را در این زمینه ارایه کند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

منبع: ساوث چاینا مورنینگ پست برچسب‌ها دونالد ترامپ چین ایالات متحده آمریکا ایران قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ چین ایالات متحده آمریکا ایران قاسم سلیمانی دونالد ترامپ دونالد ترامپ چین ایالات متحده آمریکا ایران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب گرم بهاری در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان مازندران امروز جمعه ۷ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز شنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • نفت در مدار رشد؟
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد