Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی منفرد عصر یکشنبه در حاشیه جلسه کارکنان شهرداری پارس آباد به خبرنگار مهر گفت: میدان شهدا واقع در ترمینال و ورودی شهرستان پارس آباد به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تغییر نام می یابد.

شهردار پارس آباد ادامه داد: به پاس زنده نگهداشتن یاد و نام و خاطره رشادت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به زودی تندیس سردار شهید سلیمانی ساخته و در این میدان نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منفرد عنوان کرد: شهید پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک شخصیت جهانی بود و رشادت‌ها و شجاعت این سردار بزرگ اسلام برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت مطمئنا انتقام سردار سلیمانی و هم رزمانش را خواهد گرفت، یادآور شد: امروزه تک تک ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی سردار «سلیمانی» بوده و با الگو قرار دادن چنین شهدای بزرگواری ادامه دهنده راه و نهضت آنان خواهند بود.

کد خبر 4817736

منبع: مهر

کلیدواژه: نامگذاری معابر علی منفرد شهرستان پارس آباد قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین مشهد شهادت شیراز گرگان بیرجند شهرکرد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی