Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در دهدز با ۱۷.۱ میلیمتر بارش گزارش شد.

او افزود: باران در ایذه ۱۱.۲، بهبهان ۸.۲، رامهرمز ۵.۸، هندیجان ۴.۲ و آغاجاری یک میلیمتر بارید.

سبزه زاری با اشاره به در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیان داشت: برای امروز احتمال رگبار ضعیف باران در نیمه شرقی و ارتفاعات استان انتظار می‌رود و برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه جوی پایدار بر استان حاکم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان در پایان گفت: برای صبح فردا کاهش محسوس دمای هوا انتظار می‌رود و از روز چهارشنبه استان در دامنه فعالیت سامانه بارشی دیگری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۰۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گیلان خنک می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: این جو پایدار تا اواخر وقت امروز در استان مستقر است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ تدریجی سامانه کم وبیش ناپایدار افزایش ابر و و بارش پراکنده باران برای استان پیش بینی شده است.
محمد دادرس با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته رگبار باران در بعضی مناطق شدید است گفت: رعد و برق و تگرگ دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه دریا امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اضافه کرد: از فردا تا پایان هفته بااحتیاط مناسب است.
مدیرکل هواشناسی گیلان به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت مرکز استان ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۰ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۸ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد