Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@20:16:07 GMT

توئیت ظریف درباره آخرین گام برجامی ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۱۱۰۹

توئیت ظریف درباره آخرین گام برجامی ایران

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت: به عنوان مرحله پنجم و پایانی پیش بینی شده در بند ۳۶ برجام، دیگر محدودیتی در تعداد سانتریفیوژها (در برنامه هسته‌ای ایران) وجود نخواهد داشت.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در توئیتی، نوشت: به عنوان مرحله پنجم و پایانی پیش بینی شده در بند ۳۶ برجام، دیگر محدودیتی در تعداد سانتریفیوژها (در برنامه هسته‌ای ایران) وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرحله درچارچوب برجام است و هر ۵ مرحله (قبلی) در صورت اجرای مؤثر تعهدات متقابل قابل بازگشت هستند. همکاری کامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه خواهد یافت. 

توئیت کاظم غریب آبادی درباره گام پنجم ایران 

همچنین کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین در توئیتی نوشت: در مورد تصمیم ایران در خصوص گام پنجم این کشور در چارچوب برجام:

۱- ایران محدودیت‌های موجود درمورد تعداد سانتریفوژها را از میان بر خواهد داشت و برنامه هسته‌ای خود را بر اساس نیازهای فنی خود دنبال خواهد کرد.

۲- همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی کماکان مانند گذشته ادامه خواهد یافت.

۳- اگر تحریم‌های غیرقانونی برداشته شود و منافع ایران از برجام تحقق یابد، ایران آماده است تا اجرای تعهداتش را درچارچوب این قرارداد از سر بگیرد. “

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی‌نژاد، صبح شنبه به خبرنگاران گفت: برای برگزاری شایسته آزمون‌ها، همه امکانات و تجهیزات لازم به کار گرفته شد و با ارائه خدمات نوین و بهره‌مندی از نیروهای مجرب، بر کیفیت برگزاری آزمون‌ها افزوده شد.

وی، افزود: در استان کرمان، بیش از ۴۵ هزار داوطلب روز جمعه هفتم اردیبهشت در نوبت اول آزمون سراسری به رقابت پرداختند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۱۰ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۲ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌تجربی، تعداد ۱۵ هزار و ۵۲۱ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی علوم‌انسانی، تعداد ۲ هزار و ۳۴۴ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی هنر و تعداد ۲ هزار و ۸۴۳ داوطلب شرکت‌کننده در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بودند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی پنج گانه در استان کرمان، ۴۵ هزار و ۳۰ داوطلب بوده است.

کد خبر 6089596

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش