Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@07:23:16 GMT

انتقام در روز عقد دختر مورد علاقه

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۱۱۲۸

حوادث رکنا: پسر جوان وقتی شنید دختر مورد علاقه اش قرار است با پسر دیگری ازدواج کند در روز عقد دختر جوان اقدام به تخریب پنج خودرو در نزدیکی خیابان قزوین کرد.

به گزارش رکنا، روز شنبه 14 دی امسال ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران از تخریب پنج خودروی سواری در نزدیکی خیابان قزوین اطلاع یافتند و تیمی ازماموران برای تحقیقات و دستگیری عامل این تخریب ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این تخریب ها در محل ادامه داشت تا این که خانواده دختر جوانی با مراجعه به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی، مدعی شدند مردی با تهدید انتشار عکس های خصوصی دخترشان قصد بر هم زدن مراسم عقد وی را دارد و پنج خودروی سواری را نیز تخریب کرده است.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اطلاعات به دست آمده مخفیگاه پسر جوان را درنزدیکی خیابان خزانه بخارایی شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه پسر جوان دستگیر شد.

پسر جوان که راهی جز اعتراف پیش روی خود نمی دید به ماموران گفت: مدتی پیش با این دختر رابطه دوستی برقرار کردم و تصمیم گرفته بودم که با او ازدواج کنم و در این مدت از دختر جوان خواسته بودم که تعدادی عکس و تصاویر خصوصی اش را برایم ارسال کند ولی کم کم این دختر رابطه اش را با من کمتر کرد تا این که وی تصمیم گرفت با فرد دیگری ازدواج کند .

وی افزود: وقتی متوجه شدم که روز گذشته مراسم عقد دختر مورد علاقه ام است با شنیدن این موضوع تا مرز جنون عصبانی شده بودم و تصمیم گرفتم با حمله ور شدن به محل برگزاری مراسم و تخریب خودرو ها مانع برگزاری مراسم عقد شوم و سپس وی را تهدید کردم در صورتی که ازدواج کند تصاویر خصوصی اش را منتشر خواهم کرد.

بنا به این گزارش، با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی جرم اخبار حوادث ازدواج خودرو تخریب دختر مورد علاقه پسر جوان سردار سلیمانی فیلم شهید عکس شهادت سردار سلیمانی تلگرام شهادت عراق آمریکا بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد

دریافت 3 MB

۲ موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل