Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آنکه سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهدید به جدایی کرده است اما مدیر عامل باشگاه خبرهای خوبی برای هواداران داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که باشگاه هیچ اقدامی برای حل مشکلات مالی او انجام نداده است و با این شرایط او قراردادش را لغو خواهد کرد و به ایران برنخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم گفت:

رایزنی‌های خوبی داشته‌ایم‌ و انشالله بخشی از مشکلات با تامین‌ منابع مالی طی روزهای آتی حل می‌شود. از همراهی آقای کالدرون و پذیرفتن زمان دادن برای حل مشکلات ممنونیم.انشالله بتوانیم بزودی دیگر مشکلات در قبال بازیکنان و‌ پرسنل باشگاه را هم‌ حل و فصل کنیم. باشگاه به تعهدات خود در قبال کالدرون و عمل نکرده و‌ امیدواریم طی روزهای آتی بخشی از تعهدات را طبق همکاری که ایشان داشته‌اند انجام ‌دهیم

او ادامه داد:

موانع برای رفع مشکلات در برپایی اردوی قطر هم ‌‌در حال انجام ‌است تا اردوی پرسپولیس طبق خواسته سرمربی تیم در موعد‌ مقرر با حضور آقای کالدرون برگزار شود. امیدواریم اقدامات ما فردا منجر به نهایی شدن برپایی اردو در قطر شود.

به نظر می رسد که هنوز باشگاه پرسپولیس در برآورده کردن خواسته های مالی کالدرون به نتیجه نهایی نرسیده است و بعید است که با این شرایطی که باشگاه دارد این مربی آرژانتینی به تیم برگردد و روزهای سختی در انتظار سرخ پوشان است.

پرسپولیس در نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر با هدایت کالدرون توانست نتایج خوبی به دست آورد و با وجود آنکه ۴ بار تیم تن به شکست داد اما در نهایت با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم با صدرنشینی به کار خود پایان داد و قهرمان نیم فصل شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کالدرون پرسپولیس پرسپولیس سرمربی آرژانتینی پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • اتمسفر فوق العاده و استقبال بی نظیر هواداران فرانسوی WWE از رویداد بکلش / فیلم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس