Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد منافی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به حاشیه های ایجاد شده در پرسپولیس ، از جمله شرط کالدرون‌برای برکناری افشین پیروانی تأکید کرد : کالدرون یک مربی حرفه ای است و رفتار سرمربی آرژانتینی فعلی این تیم حرفه‌ای است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد منافی در گفت‌وگویی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در پرسپولیس و چالش‌هایی که میان انصاری‌فرد و کالدرون به وجود آمده است، گفت:

پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و در حال حاضر صدرنشین لیگ است، این تیم در نیم‌فصل دوم کار سختی دارد و در سه جام درگیر است به همین دلیل انصاری‌فرد باید جلوی کوچک‌ترین مشکلات را بگیرد تا پرسپولیس آسیب نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منافی در واکنش به اینکه کالدرون گفته است به جای جذب بازیکن جدید باید مطالبات بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد:

حرف ایشان درست است و مسئولان باشگاه پرسپولیس اول باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. این تیم بازیکنان خوبی دارد و کالدرون هم احساس کرده که می‌تواند با همین نفرات کار را ادامه دهد. برای این مربی حفظ شرایط خوب پرسپولیس مهم است و این فاکتور مهمی است. امیدوارم که مشکلات حل شود و سرمربی پرسپولیس هم به ایران برگردد تا کارش را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا خواسته کالدرون برای کنار گذاشتن افشین پیروانی منطقی است؟»، خاطرنشان کرد:

نمی‌توانیم در حال حاضر قضاوت روشنی درباره اختلاف کالدرون و پیروانی داشته باشیم و باید شفاف‌سازی شود که چرا سرمربی پرسپولیس تمایل به همکاری با سرپرست ندارد. ما نمی‌دانیم چه اتفاقاتی رخ داده است، ولی مدیرعامل و هیئت مدیره می‌دانند، اگر مشخص شود که چرا کالدرون راضی به حضور پیروانی نیست، آن وقت می‌توانیم قضاوت بهتری داشته باشیم.

منافی افزود:

ما در باشگاه و تمرینات نیستیم و به‌صورت دقیق نمی‌دانیم که چه مشکلاتی وجود دارد، ولی انصاری‌فرد به‌عنوان مدیرعامل باشگاه باید حواسش به این حاشیه‌ها باشد. به‌هرحال او یک مدیر فوتبالی است و باید جلوی هر اتفاقی را که ممکن است به پرسپولیس ضربه بزند، بگیرد. ضمن اینکه کالدرون یک مربی حرفه‌ای است و یک رفتار حرفه‌ای دارد. او نتایج خوبی گرفت و انتظار دارد که مشکلات تیمش برطرف شود. باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منافی پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس جواد منافی منافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • افشین پیروانی تبرئه شد
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس