Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امسال اجرای ۱۳۵ پروژه در زمینه ایمن سازی، پایدارسازی و کاهش مخاطرات ساخت و ساز در روستاها در دستور کار است که تا کنون ۲۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی محمدی اظهار داشت: این پروژه ها، در ۶۵ روستا اجرا می شود که شامل اقداماتی همچون اجرای پل، ابنیه فنی، دیوار ساحلی، دیوار حایل و آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۸۰ درصد از اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی اجرای این پروژه ها به صورت نقد و مابقی به صورت اوراق تخصیص یافته است. 

محمدی با بیان اینکه برخی روستاها هم نیاز به سمت توسعه دارد خاطرنشان کرد: اجرای ۱۷۹ شمع بتنی، اجرای ابنیه در ۵۴ روستا از جمله پروژه های برنامه ریزی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: اکنون پیمانکارن، در روستاها پای کار هستند البته چهار پروژه از این پروژه ها، در فراخوان داده شده، متقاضی نداشته و دوباره به مناقصه رفته است.

بر اساس این گزارش بارندگی‌ها، رانش زمین و سیلاب در سال جاری خسارت‌های زیادی به طرح‌های عمرانی روستاهای استان وارد کرده است.

حدود ۴۴ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در روستاها ساکن هستند.

رانش زمین، سنگ غلطان، سیل، زلزله از جمله مشکلات و چالش های ساخت و ساز در روستاهای خراسان شمالی است.

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، ۳۰۰ روستا با مشکل و تهدیدهای ساخت و ساز روبه رو است. 

بیش از ۱۰۰ هزار خانوار در روستاهای خراسان شمالی سکونت دارند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی خراسان شمالی زمین ساخت و ساز مسکن قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد