Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه های امدادی تا پایان وقت امروز که سامانه بارشی از سیستان و بلوچستان خارج می شود، در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با اعلام ستاد مدیریت بحران استان، از لحظه ورود سامانه بارشی جدید، تمامی دستگاه های امدادی سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش در آمده و تا پایان وقت امروز که سامانه بارشی از سطح استان خارج می شود، در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 48 ساعت گذشته حادثه خاصی نداشته ایم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، گفت: براساس آخرین اطلاعات جمع آوری شده، تا این لحظه در 48 ساعت گذشته که عملا سامانه بارشی در استان فعال شده، حادثه خاصی نداشته ایم.

رسول راشکی در گفت و گو با خبرنگار فارس، تصریح کرد: براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در سطح سیستان و بلوچستان، تمامی امدادگران، نجاتگران و پرسنل این نهاد به حاالت آماده باش در آمده و تمامی مرخصی ها لغو شد.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز تاپایان وقت امروز که سامانه بارشی از سطح استان خارج می شود، در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پرسنل، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با کسب آموزش های عمومی و تخصصی مختلف و بهره گیری از تجهیزات امدادی سبک، نیمه سنگین و سنگین، آماده خدمات رسانی به حادثه دیدگان و آسیب دیدگان احتتمالی است.

وقوع یک تصادف با سه کشته، تنها حادثه 48 ساعت اخیر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان، گفت: از زمان اعلام آماده باش از سوی ستاد مدیریت بحران استان، وقوع یک تصادف در مسیر مواصلاتی زاهدان-خاش تنها حادثه قابل توججه به وقوعع پیوسته بوده است.

فریبرز راشدی، ادامه داد: در این تصادف؛ یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی به یک پراید در کیلومتر 55 محور زاهدان به خاش با هم برخود می کنند که حاصل این تصادف، 3کشته می باشد.
وی با اشاره به آمادگی همه جانبه پرسنل مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان برای حضور و خدمات رسانی در هر حادثه، از مردم در خواست کرد تا در صورت بروز هر گونه حادثه موارد را با شماره 115 جهت دریافت خدمات پزشکی سریع، اعلام کنند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه بارشی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد ریال در شهرستان چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان