Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:19:11 GMT

هزاران نفر از مردم دشت ورامین عازم تهران شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۳۴۸۴

هزاران نفر از مردم دشت ورامین عازم تهران شدند

به گزارش ایرنا، مردم خداجوی و شهید پرور شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک که در طول دوران مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی ده‌ها شهید مدافع حرم را در رکاب حاج قاسم سلیمانی تقدیم اسلام کرده‌اند، از ساعات نخستین بامداد امروز دوشنبه عازم تهران شدند تا خود را به سیل عظیم جمعیت تشییع کننده سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعات نخستین امروز، بیش از یکصد دستگاه اتوبوس در خیابان‌های اصلی و میادین این سه شهرستان مستقر شده بود تا مشتاقان حضور در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به تهران اعزام کنند.

تعداد زیادی از مردم ورامین همچون پدران خود که در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ کفن پوش، جان خود را تقدیم راه انقلاب کردند، کفن بر تن کرده اند تا آمادگی خود را برای انتقام سخت ایران اسلامی از خون به ناحق ریخته شده حاج قاسم سلیمانی،ابومهدی مهندس و دیگر همرزمان شهیدشان اعلام کنند.

قطار حومه‌ای تهران – ورامین نیز امروز با افزایش ظرفیت تردد، به صورت رایگان مردم را به تهران اعزام کردند.

موکب احباب‌الرضا(ع) که سال‌های متمادی در ایام محرم در کشور عراق از زائران امام حسین(ع) پذیرایی می‌کند از شب گذشته در تهران مستقر شده است تا از شرکت کنندگان مراسم تشییع پیکر پاک حاج قاسم سلیمانی پذیرایی کند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت و شماری از همراهان پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.  

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام و تاکید کردند که انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

رهبر معظم انقلاب همچنین در حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی پس از تشییع در شهرهای مختلف عراق، اهواز و مشهد مقدس، امروز با حضور میلیونها نفر در تهران در حال تشییع است تا پس از تشییع در تهران و قم به زادگاهش کرمان منتقل شود.

برچسب‌ها پیشوا ورامین قرچک قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیشوا ورامین قرچک قاسم سلیمانی دونالد ترامپ پیشوا ورامین قرچک قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان