Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال پارسای مشهد امروز برای تکمیل نوار پیروزی‌های خود ‌به مصاف صدرنشین لیگ در گرگان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال امروز پیگیری می‌شود و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته بسکتبالیست‌های آویژه صنعت پارسای مشهد در گرگان میهمان صدرنشین لیگ برتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

شهرداری گرگان که فصل گذشته عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرده بود، حالا باید در شرایطی از تیم مشهد میزبانی کند که بعد از 2 پیروزی درخشان مشهدی‌ها، گرگانی‌ها بیم شکست مقابل چشمان هوادارانشان در سالن خانگی را دارند.

تیم بسکتبال پارسای مشهد طی 2 دیدار برگزار شده از دور برگشت و انجام یک بازی معوقه توانستند 3 پیروزی درخشان برابر توفارقان، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام به دست بیاورند، پیروزی‌هایی که شاگردان سرجان ایوانوویچ را به تیمی خطرناک در نیم‌فصل دوم بدل کرده است که نه‌تنها می‌توانند یقه هر مدعی‌ای را بگیرند‌ بلکه خود در قامت یک مدعی ظاهر می‌شوند.

شهرداری گرگان، صدرنشین کنونی لیگ برتر، از وجود مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی تیم ملی روی نیمکت خود بهره می‌برد و از تیم‌های ریشه‌دار بسکتبال کشور است که در بازی رفت برابر تیم هنوزجانیفتاده پارسا در مشهد به‌سختی با نتیجه 87 بر 83 و با اتکا به تجربه بالای خود به برتری رسید.

گرگانی‌ها تا اینجای فصل، 13 پیروزی و 2 شکست در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند که از این میان 2 شکستشان برابر مهرام و پالایش نفت آبادان بوده است. پارسایی‌ها هم در این 15 هفته 10 پیروزی و 5 شکست در کارنامه دارند که 5 شکست آن‌ها برابر تیم‌های پتروشیمی بندرامام (دیدار رفت)، شهرداری گرگان (دیدار رفت)، شیمیدر، مهرام و مس کرمان بوده است.

جلیلی، سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت، درباره دیدار حساس تیمش برابر شهرداری گرگان که امروز از ساعت 16 در گرگان برگزار می‌شود گفت: «بازی‌های این تیم را آنالیز کردیم. در مسابقه رفت خیلی نزدیک نتیجه را واگذار کردیم و تمام تلاشمان این است که با یک بازی خوب نتیجه دور رفت را جبران کنیم. گرگانی‌ها در صدر جدول هستند و تیم پرمهره‌ای دارند. مربی این تیم از بهترین‌های ایران است و تماشاگران فوق‌العاده‌ای هم دارد. بچه‌های ما هم روحیه خوبی از بردها دارند و انگیزه زیادی گرفته‌اند.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال پالایش جدول لیگ برتر بسکتبال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!