Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان و مسئول کمیته اطلاع سانی تشییع سردار سلیمانی صبح امروز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: پیکر شهیدسپهبد سلیمانی بعد از تشییع در قم، امشب وارد کرمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امشب مراسم وداع با شهیدسپهبد سلیمانی و شهیدپورجعفری را خواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه تدفین پیکر شهیدسردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و کنار قبر شهید یوسف الهی است، افزود: مراسم تشییع شهداء فردا (سه شنبه) از ۷ و ۳۰ دقیقه صبح در میدان آزادی شهر کرمان آغاز می‌شود و یک ساعت و نیم برنامه داریم و سخنران مراسم سردارسلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

علیرمضانی تصریح کرد: ساعت ۹ فردا پیکر شهداء به سمت گلزار شهداء کرمان حرکت داده می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: قرار است که مراسم سردارسلیمانی نیز محور وحدت باشد و نمی‌خواهیم تبدیل به گلایه شود.

اوافزود: سردار سلیمانی با شهادتش جهان اسلام و گروه‌های جهادی را متحد کرد و حتی اختلافات داخلی را کمرنگ کرد و باید مراسم تشییع ایشان نیز وحدت آفرین باقی بماند.

علیرمضانی با اشاره به تمهیدات ترافیکی شهر کرمان برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین سپهبد سلیمانی بیان کرد: از ساعت ۱۲ امروز محدوده میدان آزادی به منظور آماده سازی فضای مراسم محوری بسته خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: مراسم دعای ندبه جمعه هفته جاری (۲۰ دی ماه) از کرمان پخش می‌شود که مداح این مراسم میثم مطیعی و سخنران حجت الاسلام پناهیان خواهند بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی تشییع پیکر سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی