Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،احمد مرادی‌نژاد، مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۲ زندانی دیه و جرایم غیرعمد از زندان‌های هرمزگان آزاد شدند.

مرادی‌نژاد گفت: بدهی این افراد بیش از ۴۴۷ میلیارد ریال بود که ۱۱۳ میلیارد ریال آن را شاکیان گذشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۱۳۹ نفر از این زندانیان مرد و ۳ نفر زن بودند، افزود: این افراد به دلیل بدهی مالی، مهریه و پرداخت نکردن نفقه زندانی بودند.

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان هرمزگان گفت: اکنون ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۸ میلیارد ریال در زندان‌های استان به سرمی‌برند.

مرادی نژاد از خیران و شهروندان خواست، باتوجه به ماه‌های پایانی سال و در صورت داشتن توان مالی، کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان از طریق سامانه پیامکی # ۷۷۷۷۰۷۶*۷۸۰* به ستاد دیه پرداخت کنند.

او گفت: شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی متعلق به ستاد دیه هرمزگان برای واریز کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جرایم غیر عمد زندان های هرمزگان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی صنعت برق به بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای رجبی مشهدی، با اصلاح مالی صنعت برق، حساب‌های وکالتی شرکت‌های توزیع، ماهانه تا دو هزار میلیارد تومان پُر می‌شود.

مدیر عامل شرکت توانیر افزوده: براساس هدف گذاری انجام شده، تامین برق مورد نیاز کشور از بورس به ۶۰ درصد می‌رسد و قرار است تا پایان برنامه هفتم، ۲۱۰ تراوات ساعت از برق کشور با بورس یا قرارداد‌های دوجانبه تأمین شود.

دیگر خبرها

  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان