Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا ملکوتی خواه مدیر اداری و تدارکات کارخانه فولاد سبا با بیان اینکه از ابتدای بهره برداری از کارخانه فولاد سبا تاکنون، بیش از ۳ میلیون تُن سرباره در این مجتمع صنعتی دپو شده گفت: این سرباره پسماند صنعتی غیرخطرناک و از محصولات جانبی فولادسازی کوره قوس الکتریکی است که در تولید سیمان پرتلند کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غلامرضا ملکوتی خواه افزود: این سرباره به عنوان جایگزین بخشی از سیمان مصرفی و در راستای توسعه پایدار منابع معدنی، سوخت‌های فسیلی و محیط زیست کشور است.

او با اشاره به برنامه‌های زیست محیطی این کارخانه و مدیریت پسماند صنعتی و کاهش اثرات آلایندگی آب و خاک گفت: روزانه بیش از ۲ هزار تن از این پسماند به صورت ریلی بارگیری می‌شود که با حمل این سرباره به صورت ریلی، از تردد ۱۹۲ دستگاه کامیون جلوگیری شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد سبا قوس الکتریکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند