Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین/ راحله عبدالحسینی: شاکری با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع و وداع با سردار شهید قاسم سلیمانی می‌گوید: «در هیچ کجای جهان سابقه ندارد که مردم یک کشور با سردار قهرمان خود اینگونه وداع کنند. این، نشان از ارادت قلبی مردم به حاج قاسم سلیمانی دارد.» شاکری از عمق باور مردم به شهادت یاد می‌کند و می‌گوید: «واقعاً امریکایی‌ها اسلام را نمی‌شناسند و از عمق باور مردم ما به شهادت بی‌خبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکتب عاشورا را نمی‌شناسند. از اعتقاد مردم ما به ولایت آگاه نیستند. نمی‌فهمند که وقتی حاج قاسم سلیمانی با آن همه بزرگی می‌گوید من سرباز ولایت هستم یعنی چه. در حالی که سرباز پایین ترین درجه نظامی است. از روی همین ناآگاهی و بی خردی تصمیم گرفتند سردار سلیمانی را به شهادت برسانند. در حالی که حاج قاسم با شهادتش بیش از پیش و دهها بار بیشتر مردم ما را آگاه کرد.» 
شاکری از هنرمندانی نام‌ می‌برد که حالا مسئولیت سنگینی بر دوش دارند: «امروز سینماگران و نویسندگان باید به میدان بیایند تا مفاهیم عمیقی مانند امنیت را که حاج قاسم با آن شناخته می‌شود با زبان ماندگار هنر بیان کنند.» شاکری که سال‌ها در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشته خاطره‌ای به یادماندنی از سردار سلیمانی تعریف می‌کند: «حدود 20سال پیش مرا برای سخنرانی در جمع بسیجیان و رزمندگان لشکر ثارالله کرمان به این شهر دعوت کردند. بعد از سخنرانی از من تجلیل کردند. من هدیه را به بسیجیان حاضر در جمع اهدا کردم. سال گذشته به طور اتفاقی سردار سلیمانی را در فرودگاه دیدم. بعد از احوالپرسی، خاطره آن روز و کاری را که من انجام داده بودم یادآوری کردند. باورم نمی‌شد اینقدر نکته‌بین و دقیق باشند که این جزئیات را به یاد داشته باشند.»
 

کد خبر 476042 برچسب‌ها همشهری محله شهید - دفاع مقدس قاسم سلیمانی ولایت فقیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله شهید دفاع مقدس قاسم سلیمانی ولایت فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد