Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@18:08:14 GMT

به موقع‌ترین ایرلاین‌های جهان کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۸۸۴۰

به موقع‌ترین ایرلاین‌های جهان کدامند؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، از آنجایی که پروازهای به موقع برای مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است، به تازگی فهرستی از ایرلاین‌هایی که ساعت پروازشان مطابقت بسیار زیادی با ساعت پرواز مندرج بر روی بلیت هواپیمای مسافران دارد، منتشر شده است.

بر اساس گزارش independent، ایرلاین روسی ائروفلوت (Aeroflot) موفق شده است جایگاه نخست به موقع ترین و منضبط‌ترین شرکت هواپیمایی در جهان را به خود اختصاص دهد به گونه‌ای که به گفته کارشناسان فعال در حوزه هوانوردی ۸۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۸ درصد از پروازهای ارائه شده توسط این شرکت در سال ۲۰۱۹ میلادی به موقع انجام شده و توانسته از نارضایتی مسافران و مشتریان خود بکاهد.

حداکثر زمان تاخیر در پروازهای این ایرلاین ۴۶ دقیقه ثبت و اعلام شده است.

بعد از آن، ایرلاین ژاپنی آل نیپون (All Nippon Airlines) توانسته رتبه دوم این فهرست رده‌بندی را به خود اختصاص دهد که با اختلاف کمی از ائروفلوت، در سال ۲۰۱۹ میلادی ۸۶.۲۶ درصد از پروازهایش به موقع و سروقت صورت گرفته است. این در حالیست که این رقم برای سال ۲۰۱۸، ۸۴.۲۰ درصد بود.

سومین شرکت هواپیمایی که موفق شده در جایگاه سوم بایستد، شرکت آمریکایی دلتا ایرلاین (Delta Air Lines) است که ۸۵.۶۹ درصد از پروازهای آن با دو پله سقوط نسبت به رتبه نخست در سال ۲۰۱۸، به موقع انجام شده است.

رتبه‌های چهارم و پنجم نیز به ترتیب به شرکت‌های برزیلی آزول (Azul) و ژاپنی جال (JAL) با ۸۳.۵۳ درصد و ۸۲.۸۲ درصد تعلق گرفته است.

از رتبه های برتری که در این فهرست ۱۰ گانه حضور دارند، می‌توان به ترتیب به ایرلاین‌های آلیتالیا (Alitalia)، ایرفرانس (Air France) امارات (Emirates)، کره ایر (Korean Air) و اسکاندیناویا اس‌ای‌اس (Scandinavia-based SAS) اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پرواز به موقع ايرلاين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۳ تولید علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهان
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • البرز با ۲۱۴ میلیون تردد دومین استان پرتردد کشور شد
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود