Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:12:53 GMT

سردار سلیمانی هیمنه و هیبت آمریکا را فرو ریخت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۸۸۶۲

سردار سلیمانی هیمنه و هیبت آمریکا را فرو ریخت

مشاور ارشد و رئیس سابق گروه مستشاری سپاه قدس گفت: جمهوری اسلامی با همه نداری‌هایش وقتی در برابر سنگر کفر مقابله می‌کند که سردار سلیمانی تیپ‌ها و لشکرهایی تشکیل داد و موجب فروریختن هیمنه و هیبت آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد کرمی‌راد ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: با شهادت سردار سلیمانی بی‌نظیرترین تشییع جهان اسلام را شاهد بودیم و این بیانگر جایگاه سردار سلیمانی، قهرمان اسلام در قلب‌های مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بنده رشادت‌ها وشهامت‌های سردار سلیمانی را در هشت سال دفاع مقدس و عملیات کربلای 1، والفجر 3 و سایر عملیات‌ها شاهد بودم، افزود: ایشان بزرگمردی خستگی‌ناپذیر بود و امروز اجر خود را با شهادت خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز بهترین الگوی جوانان ما سلیمانی‌ها هستند و شهید حججی بهترین الگوی خود را شهید احمد کاظمی دانست که با شها دتش جهان اسلام و غیراسلام را تکان داد و امروز شهادت سردار سلیمانی با شهادتش چه غوغایی به راه انداختند و در صدر دنیای اسلام عاشورای عظیمی برپا شده است.

مشاور ارشد و رئیس سابق گروه مستشاری سپاه قدس عنوان کرد: ان‌شالله انتقام سختی بابت تمامی جنایاتی که سلطه‌گران و ظالمان از صدر اسلام انجام داده‌اند را شاهد خواهیم بود و امروز صف‌آرایی محور مقاومت در مقابل اسلام آمریکایی کاملا مشهود است و داعشیان که تا نزدیکی مرزهای ایران آمدند و جنایاتی که در حق مردم مسلمان عراق، سوریه و اکراد انجام دادند بر کسی پوشیده نیست.

اندیشمند روسی زندگی سردار سیلمانی را زندگی متعالی خوانده است

کرمی‌راد بیان کرد: سردار سلیمانی در دفاع مقدس در همین مناطق کردستان از مرزهای کردستان و ایران عزیز دفاع کرد و امروز تبدیل به شخصیتی شده که اندیشمندان بزرگ جهان در موردش مسائلی مطرح می‌کنند و الکساندر دوکینگ نویسنده معروف روسیه بیان کرده است که ژنرال سلیمانی مانند قهرمان زندگی کرد و مانند قهرمان شهید شد و در برابر دجال و سرنوشت شوم جنگید و این نوع زندگی تعالی نامیده می‌شود.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی جهانی را به حرکت وادار کرد و می‌توان گفت استقبالی که مردم از سردار سلیمانی کردند همانند استقبالی است که از امام راحل داشتند و بعد از آن همچین سابقه‌ای در استقبال از یک شهید و یک شخصیت وجود نداشته است و این جوشش خون، غوغایی در دل عاشقان کرده است که بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهل سال برای نظام خالصانه  تلاش کرد، گفت: پیروز شدن به تنهایی مهم نیست بلکه جنگیدن در طرف حق مهم است و به چنین کسی جلال و افتخار حقیقی تعلق می‌گیرد.

سردار سلیمانی نظام سلطه را از پای انداخت

مشاور ارشد و رئیس سابق گروه مستشاری سپاه قدس عنوان کرد: امروز شیعه، سنی و اهل حق در همه جای جهان برای یک چهره شاخص و یک قهرمان عزادار هستند چراکه چهل سال در برابر زیاده طلبی نظام سلطه ایستادگی کرد بگونه‌ای که امروز نظام سلطه را از پای انداخته است.

کرمی‌راد با بیان اینکه، همه سه قوا، ادارات و دستگاه‌ها باید به فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی برگردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود برخی نفوذی‌ها و انتخابات ناشایسته ما آرام آرام از محور مقاومت و انقلاب اسلامی فاصله می‌گرفت اما شهید سلیمانی موجب ماندگاری و تقویت تفکر انقلابی شد.

وی اعلام کرد: جمهوری اسلامی با همه نداری‌هایش وقتی در برابر سنگر کفر مقابله می‌کند که سردار سلیمانی تیپ‌ها و لشکرهایی تشکیل داد و موجب فروریختن هیمنه و هیبت آمریکا شد.

وی افزود: قاسم سلیمانی روح بزرگی داشت که با انقلاب ازدواج کرده بود و نتیجه این رشادت‌ها امروز قلب‌ها را متوجه خود کرده است و برای دفاع از مرزها شب و روز نداشت.

مشاور ارشد و رئیس سابق گروه مستشاری سپاه قدس گفت: هدف آمریکا نابودی ایران اسلامی بود اما با عنایت خدا آنچه که باید حق بشود، شد و خون شهدایی چون سردار سلیمانی موجب اقتدار ملت‌های مسلمان، همبستگی همه جانبه‌نگری همه مردم از کوچک و بزرگ شده است.

شهادت سلیمانی مسئله اخراج تمام ایادی استکبار از خاورمیانه را کلید زد

مدیر حوزه علمیه استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: شهید سلیمانی با نخستین قطره خون خود مسئله اخراج تمام ایادی استکبار از خاورمیانه را کلید زد.

حجت‌الاسلام عباس عربیان با اشاره به اینکه مسعود بارزانی زمانیکه در برابر داعش دچار مشکل شد با سردار سلیمانی تماس گرفت، گفت: سردار سلیمانی آرایش نظامی خوبی به نیروهای عراق داد و موجب سقوط داعش شد.

وی اظهار کرد: همه ما چه قلم به دستان، نظامیان، کسانیکه داارای تریبون هستند و همه باید بسیج شوند و از خون شهدای ما به ویژه سردار سلیمانی دفاع کنند چرا که این خون‌هایک جریانی را برعلیه نظام نفاق در داخل و خارج ایجاد می‌کند که دود آن به چشم مستکبران خواهد رفت.

وجود شهید دمیدن حیات در کالبد زمان و جامعه است

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: وجود شهید دمیدن حیات در کالبد زمان و جامعه است و کسی که در بستر می‌میرد با کسی که در راه خدا خون می‌دهد از هم متمایزند و ما آثار پربرکت این شهادت را از همین ابتدای شهادت سردار دیدیم.

شعبان سپهر افزود: ثمره شهادت سردار سلیمانی احیای روحیه انقلابی بین امت مسلمان ایران و ملت‌های منطقه و محور مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که امروز با شهادت سردار سلیمانی می‌بینیم سوای از یک انسان فداکار و خالص، یک زایش جدید و میمون و مبارک در فرهنگ مقاومت است.

وی افزود: تاکنون بزرگتر و عظیم‌تر از رویداد استقبال مردم از شهید سردار سلیمانی بعد از رحلت امام راحل نداشته‌ایم و اگر سردار سلیمانی در بستر می‌مرد کسی به این عظمت پی نمی‌برد اما شهدای ما آیه‌های کتاب انقلاب و شرف ما هستند و باید براساس آیه‌‌های قرآن از آنها نام ببریم و تعریف کنیم.

در این مراسم که به همت حوزه علمیه کردستان و در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، برنامه‌هایی از جمله مدیحه‌سرایی و پخش کلیپ‌هایی در خصوص رشادت‌های سردار سلیمانی نیز انجام شد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی اسلام آمریکا شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، شهید اسد پور در ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید.
پیکر شهید اسد پور که بعد ار تفحص به عنوان شهید گمنام اعلام شده بود که با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی و امروز به زادگاه منتقل شد.
امروز مادر شهید اسد پور بعد از ۳۷ سال دوری فرزند خود را در آغوش کشید.
پیکر شهید سید علاءالدین اسد پور قرار است روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفر صادق در شهرستان زرقان تشیع و سپس در زادگاهش روستای آقا جلو این شهرستان به خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی