Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: با شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه جهاد و مقاومت تداوم می‌یابد و دشمنان اسلام فکر نکنند که با به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی راه و مکتب اسلام که برگرفته از مکتب حسینی است باطل می‌شود. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: شهادت سردار بزرگ و عظیم‌شان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت ضایعه‌ای بسیار بزرگ و جبران ناپذیر است و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی نیز باید بدانند که همانند سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی در کشور بسیار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی راه جهاد و مقاومت تداوم می‌یابد افزود: دشمنان اسلام فکر نکنند که با به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی راه و مکتب  اسلام که برگرفته از مکتب حسینی است باطل می‌شود.

نوری تصریح کرد: خون شهدا سبب سربلندی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و زمینه صدور انقلاب اسلامی را به سراسر جهان فراهم می‌کند.

اردبیل|شهید سلیمانی الگویی تمام عیار در مسیر حق بودمراسم گرامیداشت شهادت سپهبد سلیمانی در مهدیه اعظم دامغان برگزار شداردبیل| مکتب سپهبد سلیمانی هرگز خالی نمی‌ماند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد سردار سپهبد سلیمانی را مظهر غیرت و شجاعت دانست و بیان کرد: سردار سپهبد سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت بوده و امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود.

وی با اشاره به مکتب و راه شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی تصور می‌کنند که با به شهادت رساندن شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی راه مقاومت و جهاد باطل می‌شود بلکه این راه بیش از پیش تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P1357/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تماس تلفنی، بار دیگر بر شروط مقاومت فلسطین در مذاکرات آتش بس در نوار غزه تاکید کردند.

پایگاه خبری المیادین دو شنبه شب گزارش داد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی دوشنبه شب در تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه و آتش بس گفت‌وگو کردند.

در این تماس تلفنی، تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رهبران مقاومت فلسطینی در این تماس تلفنی، تدابیر لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله خاطرنشان کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از وحدت میدانی و سیاسی گروه‌های مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تقدیر کردند.

کد خبر 6098854

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است