Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فرهنگ ایران یعنی دفاع از انسانیت، گفت: تفکر آمریکا ضد فرهنگ است و تهدید ترامپ یعنی فهمی از فرهنگ ایران ندارد. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گرو اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی در واکنش به سخنان واهی ترامپ در مورد حمله احتمالی به 52 نقطه فرهنگی ایران اظهار کرد: این حرف‌های اهریمنی که ما فرهنگ و نمادهای فرهنگی و دینی ایران را می‌خواهیم  بزنیم یعنی چه؟ اهریمن فرقی نمی‌کند داعش باشد یا طالبان، نخستین بار مجسمه بودا در بامیان را که قرن‌های قرن یکی از جاذبه‌های گردشگری افغانستان بود را اینها آمدند منفجر کردند، زیرا تفکرشان ضد فرهنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام موزه‌های بغداد را بر باد دادند، حملاتی که به مراکز رسانه‌ای، مطبوعاتی، کتابفروشی ها و … چقدر بوده است؟ این حرکت‌ها ریشه در نگاه ضد فرهنگی آنها دارد و چون ضد فرهنگ هستند دست به ترور می‌زنند و دست به سلاح می‌برند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: وقتی هم تهدید می‌کند از همین جنس ضد فرهنگ است. هر جا امام رضا (ع) یا سیدالشهدا است نماد فرهنگ ایران است. هر جا حافظ است نماد فرهنگ ایران است، هر جا خیام و فردوسی است نماد فرهنگ ایران است. کجا را می‌خواهند تهدید کنند؟

مسجد جامعی با بیان اینکه در کشور خودشان پر از نمادهای فرهنگ ایرانی است گفت: چه کسی را تهدید می‌کنند، انسانیت را می‌خواهند بزنند! فرهنگ ایران یعنی دفاع از انسانیت، همین گورستان دولاب نماد انسانیت ایرانی‌ها است زیرا در بدترین شرایط مردم ایران پذیرایی اینها شدند در شرایطی که خودشان هم به دلیل جنگ و …شرایط مناسبی نداشتند دولاب نماد روح ایرانی است.

وی تاکید کرد: فرهنگ ایران را چطور می‌توان زد، این تهدید یعنی فهمی از فرهنگ ایران ندارد. تلاش آنها این است که به هنر و فرهنگ حمله کنند. عجیب است که اهریمن‌ها تبار واحدی دارند، مگر اینها نبودند که در سوریه نبش قبر کردند و تدمر را خراب کردند آنها جنس‌شان ضد فرهنگ است.

به گفته مسجدجامعی چه کسی می‌تواند ایران را از فرهنگ جدا کند همه این عدالت خواهی و دگر دوستی ریشه فرهنگ ایران است.

شهردار تهران: هر کسی سردار سلیمانی را دوست دارد باید مانند او باشداقدامات "سردار سلیمانی" برای شکستن حلقه تحریم کشور در واردات داروشهید "قاسم سلیمانی" به عنوان الگو به دانش‌آموزان معرفی خواهد شد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ماجراهای نوه آیت‌الله مدرس، معلم انشاء احمد مسجدجامعی
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت