Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم عبادالله عموقین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان در بخش جذب تسهیلات ویژه ایجاد و توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای رتبه اول کشوری را دارد.

وی بیان‌کرد: عملیات احداث سازه در شهرک گلخانه‌ای مغان در سطح ۲۰۰ هکتار با جذب سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت فنی و مالی شروع شده و تعهد احداث سازه در سطح ۴۰۰ هکتار در سال جاری که اقدامات مربوط به فرایند جذب سرمایه‌گذاران واجد شرایط انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر بصورت مستمر در این واحدها مشغول کار شده‌اند.

وی ادامه‌داد: تامین گاز به میزان ۲۰ هزار متر مکعب در ساعت و اقدام جهت احداث ایستگاه TBS  شهرک گلخانه‌ای مغان با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل ظرفیت‌های استانی و پیگیری تامین ۲۵۰ هزار مترمکعب گاز مورد نیاز شهرک‌های گلخانه‌ای مغان و خداآفرین و اخذ موافقت اولیه انجام شده است.

وی افزود: اجرای عملیات شبکه داخلی و تامین گاز فازهای پنج گانه شهرک گلخانه‌ای مغان با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و عقد قرارداد با شرکت صلاحیت‌دار صورت گرفته است.

وی تشریح‌کرد: تخصیص آب به میزان ۱۲ لیتر در ثانیه به شهرک گلخانه‌ای فیروزآباد کوثر و ۱۰ لیتر در ثانیه به شهرک گلخانه‌ای اسماعیل خان مالداشی و تامین آب پایدار مناطق مرزی از جمله شهرک گلخانه‌ای ۱۰۰۰ هکتاری خداآفرین هم انجام شده است.

عموقین گفت: سرمایه‌گذاران شهرک‌های گلخانه‌ای استان برای دریافت تسهیلات بانکی معرفی شده‌اند و از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ به میزان حدود ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال که تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال آن جذب و مابقی در مرحله استعلام بانکی و عقد قرارداد می‌باشند ، معادل ۴۰ درصد جذب کل کشور را بخود اختصاص داده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی تسهیلات بانکی سرمایه گذاران گاز شهرک گلخانه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیر، علی نیکزاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری نیر گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل کمربندی جنوبی شهر نیر اختصاص یافته و این پروژه عمرانی امسال تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان دولت شهر نیر اختصاص یافته است، ادامه داد: ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای رفع مشکلات آب شرب نیر اختصاص یافته و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین نیز در بالادست شهر برای احداث زیرساخت‌های آبرسانی از جمله منبع آب تامین شده است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر با جدیت در حال پیگیری بوده و تا هفته دولت امسال برطرف خواهد شد.
نیکزاد به مشکل سه‌راهی میراشرف نیز اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل سه‌راهی میراشرف به سمت شهرستان مشگین‌شهر اختصاص یافته و راه ۲ روستای شهرستان نیر هم در سال جاری آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از تکمیل طرح آبیاری مکانیزه اراضی پایاب سد سرخاب نیز خبر داد و افزود: امسال باید با پیگیری‌های لازم شهرک دامپروری نیر تکمیل خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل انشعاب گاز متقاضیان در منطقه گردشگری بولاغلار نیز برطرف شده است، افزود: از محل سفر سابق وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه ورزش شهرستان نیر اختصاص یافته بود که به زودی ابلاغ خواهد شد.
علیرضا حسینی، فرماندار نیر هم در این جلسه گزارشی از روند اجرا و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان ارائه داد.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام