Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: پرورش ماهی در قفس از مهمترین ظرفیت‌های سد کارون ۴ می‌باشد و مطالعات برای بهره گیری از این قابلیت در حال انجام است.

او افزود: مطالعات پرورش ماهیان در قفس در آب پشت سد کارون ۴ به منظور صید و رها سازی در حال انجام است و سالانه یک هزار و ۲۰۰ تن ماهی در قفس در شهرستان اردل تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غریب اضافه کرد: شهرستان اردل با تولید هشت هزارتن انواع ماهی سردآبی و ماهیان در قفس بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است.

او ادامه داد: به علت خشکسالی‌های پی در پی و سیل اخیر خسارت زیادی به مزارع پرورش ماهی در شهرستان اردل وارد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی پرورش ماهی سد کارون چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار اردل با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: به‌دنبال شدت بارش‌ها و حجم زیاد گل‌ولای، کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه این شهرستان پر شده است.
یعقوب شکوهی افزود: بیشترین بارش سامانه اخیر استان مربوط به شهرستان اردل است و این موضوع باعث بروز خسارت در برخی مناطق شهرستان شد و هم‌اکنون کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه به لایروبی و بازسازی نیاز دارد.
وی با اشاره به ریزش سنگ و رانش زمین در بخش‌هایی از شهرستان اردل مانند جاده‌های بخش میانکوه و تنگ درکش ورکش افزود: هیچ‌کدام از جاده‌های این شهرستان بسته نشد و تلاش راهداران برای ریزش‌برداری و پاکسازی محور‌های ارتباطی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل