Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برخوار گفت: نیروهای مسلح حتما انتقام خون شهدا را خواهند گرفت و انتقام خون سردار بزرگ اسلام نابودی اسرائیل و بر چیده شدن بساط آمریکایی ها در منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع روستای علی آباد ملاعلی برخوار گفت: حاج قاسم یک انسان مخلص، بی ریا، شجاع، ولایتمدار، متواضع، فروتن، خاشع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد میدان کارزار روزهای سخت، انسان بن بست شکن، استکبار ستیز مثل مالک اشتر بود برای امیرالمومنین علی(ع) مثل کوه بود با استقامت در مقابل دشمنان قاطع و اهل سیاست و کیاست بود.

وی افزود: حاج قاسم هم علم و هم تجربه داشت او یک انسان کامل بود، یک منظومه فکری بود. یک مدرسه عشق و خوبی بود. اقدامات او بر پایه یک عمل مقدس بود که در تاریخ ثبت گردید. او کسی است که نامش در تاریخ ثبت می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: سردار سلیمانی هیچ امنیتی در وجودش نبود پیوسته آماده بود در راه خدا کارزار کند. پیوسته آماده بود. جز ۱۰ ژنرال برتر دنیا به شمار می رفت. به فرزندان شهدا دائم رسیدگی می کرد. سیاستی داشت که دائم دیپلماتها مقابلش زانو می زدند. بیم در دلش وجود نداشت.در دفاع مقدس فرمانده ای شجاع بود. بعد از دفاع مقدس سردار جبهه های مقاومت بود.

سرهنگ شفیعی بیان نمود: استکبار غول داعش را ایجاد کرد و تا دندان به سلاح های سنگین و نیمه سنگین مسلح و از طریق ماهواره ها اطلاعات به داعش می داد و نفت را ۱۲ دلار از آنها می خرید و در عوض سلاح به آنها می داد. داعش ظاهری اسلامی داشت و هر کاری توانست انجام داد. اعدام هایی در سوریه و عراق انجام و زنان و دختران را به اسارت و تجاوز می برد و سپر انسانی قرار می داد و در سایت های اینترنتی آنها را منتشر می کرد جنگ تمام عیار را انداخته بودند. در این فضا سردار سلیمانی وارد سوریه شد.

وی گفت: سردار سلیمانی زمانی وارد سوریه شد که فضای سنگینی در آن کشور حاکم بود که راه اندازی بسیج مردمی و مدافعان حرم از حرم ائمه اطهار دفاع نمود. اگر سردار در عراق و سوریه نرفته بود نه عراق و سوریه ای بلکه ایرانی هم نبود چون همه این نقشه ها برای ایران بود سردار ایستاد و آنها را نابود کرد. استکبار از زنده او واهمه داشت امروز هم وحشت دارد و همه ناوگان خود را آماده باش داده است.

این مسئول بیان نمود: سردار سلیمانی فراتر از حزب و طیف بود. فردی بود که در دلها جا داشت و به دست شقی ترین آدم ها در کره زمین به شهادت رسید.آمریکایی ها باید بدانند همه ملت ایران یک حاج قاسم هستند و انتقام سختی از آنها خواهند گرفت. نیروهای مسلح حتما انتقام خون شهدا را خواهند گرفت. انتقام خون سردار بزرگ اسلام نابودی اسرائیل و بر چیده شدن بساط آمریکایی ها در منطقه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد