Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در پی شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان، یکشنبه شب جمع زیادی از اتباع کشورهای مختلف ساکن هلند با گردهمایی خودجوش در مقابل ساختمان سفارت جمهوری اسلامی در لاهه، به شهدا ادای احترام کرده و بر ادامه راه آنها تأکید کردند.

براساس این گزارش، بیش از ۲۰۰ نفر از اتباع کشورهای ایران، عراق، ترکیه، افغانستان، آذربایجان و هلند، با نصب تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، اهدای گل، روشن کردن شمع و قرائت فاتحه، ضمن ابراز تسلیت و همبستگی با جمهوری اسلامی ایران، انزجار خود را از اقدام شنیع آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه اسلام در منطقه اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شمار قابل توجهی از جمعیت حاضر با تلاوت قرآن و ایراد سخنرانی در محل خانه ایرانیان که در جنب ساختمان سفارت قرار دارد، از مقام و خدمات خالصانه سردار سلیمانی در نابودی داعش و برقراری امنیت در منطقه تجلیل کرده و بر ادامه راه و انتقام خون این عزیزان تأکید کردند.

این مراسم نزدیک به ۲ ساعت به طول انجامید و با قرائت دعای فرج توسط جمعیت حاضر به پایان رسید.
«علیرضا کاظمی ابدی» سفیر ایران و دیپلمات‌های کشورمان نیز با استقبال از حاضران، ضمن بیان فضایل این شهید گرانقدر و محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا، از این اقدام خودجوش دوستداران شهید سلیمانی و عاشقان انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه