Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت عروج عاشقانه سردار دل‌ها و امید مستضعفین جهان اظهار داشت: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود وبا شهادت خود یک حرکتی در جهان ایجاد کرد که تأثیر گذار بود.

وی افزود: در معادلات منطقه‌ای آمریکا قرار بود خاورمیانه را تغییر دهد اما با تلاش سردار سلیمانی و محور مقاومت نقشه‌های آنها ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری با بیان اینکه سردار سلیمانی خاری در چشم آمریکا و اسرائیل بود، ادامه داد: سردار سلیمانی همه قلب‌ها را تسخیر کرده و این موضوع کام آمریکای‌ها را تلخ خواهد کرد.

وی ادامه داد: قطعاً ایران و همه آزادی خواهان جهان و محور مقاومت ضربه سختی به آمریکا خواهد زد و سردار سلیمانی و سپاه قدس توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه را خنثی کردند.

نادری بر ضرورت برگزاری مراسم باشکوه و با حضور همه آحاد مردم و مسئولین تاکید کرد و گفت: مراسم محوری بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه هفدهم دی ماه در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

امام جمعه خورموج نیز گفت: هر مسلمانی در هر جای دنیا که بوده ونسبت به سردار سلیمانی شناخت و معرفت دارد احساس هم دردی می‌کرد و در برابر آمریکای جنایتکار موضع ی گرفتند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح همه خاطرات سردار سلیمانی برای ما درس است، افزود: اگر کار برای خدا و از روی اخلاص باشد خروجی آن سردار سلیمانی می‌شود.

وی بیان کرد: کار دشمن اختلاف بود ولی با ریخته شدن خون سردار سلیمانی وحدت و همدلی خوبی شاهد بودیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز گفت: جوانان ما نباید تحت تأثیر شبکه‌های بیگانه قرار بگیرند.

سرهنگ پاسدار علی غضنفری افزود: هیچکس در دنیا باور نداشت که داعش به این زودی نابود شود داعش نیامده بود که به همین زودی برود.

کد خبر 4818441

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار سلیمانی دشتی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف شیراز گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی