Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی به یاد سردار شهیدسپهبد قاسم سلیمانی در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز ۱۸ دی ماه در سالن شهدای وزنه برداری اهواز آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود رقابت های وزنه برداری قهرمانی کشور از ۱۷ دی ماه آغاز شود اما به احترام مقام شهید سردار قاسم سلیمانی با هماهنگی فدراسیون این مسابقات با یک روز تاخیر برگزار می شود.

این رقابت ها با حضور ۱۴۰ وزنه بردار در قالب ۲۹ تیم برگزار می شود که در نهایت نفراتی که رکورد مناسبی داشته باشند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

خوزستان که قطب وزنه برداری کشور به شمار می رود و چندین عنوان قهرمانی کشور دارد، در این رقابت ها یکی از شانس های قرار گرفتن روی سکو است.

تیم خوزستان متشکل از وزنه برداران منتخب استان بوده که سابقه حضور در مسابقات ملی و بین المللی را دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی انتخابی تیم ملی رقابت عنوان قهرمانی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک