Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان با بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) به منظور  گسترش اردوهای جهادی منعقد شد.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عمومیت‌یافتن فرهنگ و گفتمان حرکت جهادی و تأکیدات معظم‌له بر مشارکت اجتماع نخبگانی در اردوهای جهادی و همچنین در جهت نیل به اهداف کلان اول و ششم سند راهبردی کشور در امور نخبگان و اجرای اقدام ملی ۱-۲-۷ سند مذکور، تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان با بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک برای توسعه اردوهای جهادی در اجتماع نخبگانی، میان بنیاد ملی نخبگان و بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهره‌گیری از توانمندی‌های اجتماع نخبگانی آینده‌ساز کشور به‌منظور ارائه راهکارهای علمی برای حل چالش‌ها و کاهش آسیب‌ها در مناطق کم‌برخوردار، بحران‌زده و آسیب‌دیده از سوانح طبیعی، در قالب برنامه‌ها و اردوهای جهادی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

ایجاد سازوکاری مناسب برای فعالیت‌های جهادی اجتماع آینده‌سازان، به فراخور تخصص افراد و پیوند آن با نیازهای میدانی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای تشویق اجتماع آینده‌سازان به شرکت در اردوهای جهادی و افزایش مشارکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه از دیگر اهداف مورد تأکید تفاهم‌نامه همکاری بنیاد ملی نخبگان با بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنياد ملي نخبگان تفاهم نامه همكاري علمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم