Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با ارسال نامه‌ای از لغو برنامه‌ ویژه‌ میلاد حضرت مسیح(ع) که قرار بود امروز برگزار شود،‌ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با ارسال نامه‌ای از لغو برنامه‌ ویژه‌ میلاد حضرت مسیح(ع) که قرار بود امروز در تبریز برگزار شود،‌ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این نامه که از سوی روبیک جانانه رئیس شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال شده آمده است:

«با قلبی آکنده از اندوه ، شهادت سردار شهید ولایت،‌فرمانده شجاع سپاه قدس سردارسپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می‌نماییم.

به استحضار می‌رساند خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان‌ به نمایندگی از قاطبه ارامنه به حرمت خون این شهید بزرگوار و جمعی از یاران وفادارشان مراسم تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) را که قرار بود طی دعوتنامه شماره ۱۹/۲۵۵/ح موررخه ۷/۱۰/۹۸ با حضور جنابعالی در شانزدهم دیماه در کلیسای مریم مقدس برپا گردد، برگزار نخواهد نمود.»

بنابر این گزارش، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی نیز از برگزاری رویداد یک روزه تولید محتوای انیمیشن و موشن گرافیک با محوریت شهید حاج‌قاسم سلیمانی در تبریز خبر داد.

«علی محرمی» اظهار داشت: همزمان با آیین‌‌های گرامیداشت یاد و نام شهید حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمانش، انجمن پویانمایی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز متنای فضای مجاری بسیج استان، رویداد یک روزه تولید محتوای انیمیشن و موشن گرافیک با محوریت شهید حاج‌قاسم سلیمانی را با عنوان "شروع یک جاودانگی" در تبریز برگزار می‌کند.

وی افزود: این رویداد روز چهارشنبه هجدهم‌ دی‌ماه جاری از ساعت  صبح ۹ الی ۲۱ در مجتمع سینمایی تبریز واقع در اول سربالایی ولی‌عصر(عج) برگزار می‌شود.

محرمی، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش فصل جدیدی از جهاد فی سبیل‌الله را در جهان رقم زده‌اند و اصحاب فرهنگ و هنر نیز به نوبه‌ی خود همگام با تمام اقشار مردم به ادای دین در قبال از جان گذشتگی این سرداران رشید اسلام خواهند پرداخت و در این راستا برنامه‌های متعددی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های فرهنگی و هنری طراحی شده است.

همچنین در راستای گرامیداشت یاد و نام سردار شهید سلیمانی فیلم "به وقت شام" به همت انجمن سینماگران تبریز و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استاندر سینما تک تبریز اکران می‌شود.

این فیلم در نوزدهم دی ماه جاری ساعت ۱۶:۳۰ همزمان با ایام فاطمیه‌ و در راستای گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و همرزمانش در سینما تک واقع در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز اکران می‌شود. حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی آغاز سال نو میلادی سردار حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تأکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، اظهار کرد: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنان مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، ادامه داد: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، بیان کرد: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

رحمتی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)