Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت دانشگاه تبریز گفت: در پی اظهارات اخیر بیمقدار، نماینده مردم تبریز مبنی بر مذاکره بعد از شهادت سردار اسلام واکنش نشان دادند.

سجاد مقید، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی اظهارات اخیر بیمقدار نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مبنی بر مذاکره بعد از شهادت سردار اسلام، مردم و دانشجویان انقلابی تبریز با تجمع در مقابل دفتر وی نشان دادند که جای بی مقدار‌ها تبریز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقید در ادامه مطرح کرد: صحبت از مذاکره آن هم در این شرایط و با این عقبه برای مردم پذیرفته نیست، مگر برجام برای اقتصاد کشور چه دستاوردی داشته است که حال امنیت ما را هم می‌خواند بازیچه سیاست‌های خود با مذاکره کنند.
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تبریز بیان کرد: آنچه مردم انقلابی تبریز را با سلایق مختلف دور هم جمع کرد تا اعتراض خود را به اظهارات شهاب الدین بیمقدار بیان کنند همان خون به زمین ریخته سرداری بود که قلب چند ده میلیون نفر از مردم منطقه مملو از عشق اوست.    
وی گفت: مردم نشان داده‌اند که اگر اعتراضی هم دارند، صرفا مربوط به وضعیت بد معیشت نیست و حاضرند بدترین تحریم‌ها را هم به جان بپذیرند، ولی زیر بار ذلت نروند و اعتراضاتی هم که هست نسبت به هزینه مقاومت در برابر جلادان و جنایتکارانی، چون دولت تروریست آمریکا نیست، بلکه نسبت به تبعیضی ست که در داخل کشور اتفاق می‌افتد.   مقید تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی، توهین به تمام مردم نه فقط ایران که محور مقاومت بود. بی پاسخ گذاشتن این ترور چه بسا دشمن خونخوار را حریص‌تر کند و امکان حمله نظامی را بالا ببرد؛ و از طرفی غیرت این مردم را زیر سوال می‌برد. آنچه که باعث شده این دشمن بی آبرو بتواند تا همینجا هم پیش بیاید و چنین جرئتی به خود بدهد، همین منطق سازش و مذاکره به هر قیمت بود. حال وقتی یک نماینده مجلس از ترس جنگ، باز هم مذاکره را پیشنهاد کند چه معنایی دارد؟!    
دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تبریز تاکید کرد: تجمع دانشجویان مقابل دفتر شهاب الدین بیمقدرا پاسخی بود به تمام افراد که خیال می‌کنند می‌توانند در شرایط سخت اقتصادی، منافع خودشان را تامین کنند و قله‌های ثروت ایجاد کنند و در مقابل سراب سازش و تسلیم را راه حل مشکلات اقتصادی کشور معرفی کنند. در حالیکه رفع همین تبعیض‌های داخلی، اکثر مشکلات معیشتی را حل می‌کند.
وی گفت: ما به این نماینده می‌گوییم اگر و امثال شما‌ها از ترس جنگ، پیشنهاد تسلیم را مطرح می‌کنید، بهتر است کنار بروید و عرصه را به نیرو‌های پاکدست و با غیرت انقلابی واگذارید تا ببینید در شرایط تحریم هم می‌شود ثروت‌های کشور را عادلانه تقسیم کرد و به پیشرفت رسید حتی اگر برای حفظ عزتمان مجبور به جنگ هم شویم.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نماینده مردم تبریز مجلس شورای اسلامی شهادت سردار سلیمانی مذاکره آمریکا با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد