Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی و تجمع مردم ارومیه برای گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر صبح روز جمعه مخابره شد و ملت ایران اسلامی را در شوک فرو برد. ترور ناجوانمردانه ای که رئیس جمهور منحوش آمریکا دستور این خباثت را داده بود و سبب شهادت یکی از تاثیرگذارترین افراد در سیاست بین الملل شد.

سپهبد سلیمانی به قدری بر دل مردم نشسته بود که این روزها از ایشان به عنوان سردار دل ها یاد می شود؛ سرداری که دیگر نیست و جسم تکه تکه وی چند روزیست مهمان ۸۵ میلیون جمعیت ایران اسلامی است و در کرمان به خاک سپرده خواهد شد.

حزنی که نبود حاج قاسم بر دل های عموم نهاد امری فراموش ناشدنی است و آمریکای خونخوار باید پاسخ این جنایت خود را دهد و مردم ارومیه هم امروز همگام با دیگر استان ها خونخواه این مرد بزرگ شدند و درخواست انتقام سخت از آمریکا را دارند.

مسئولان تاکنون هیچ اقدام متقابلی در قبال این حرکت ددمنشانه از خود نشان نداده اند ولی مطمئنا در طول روزهای آتی شاهد پاسخ دندان شکن خواهیم بود.

مردم ارومیه امروز با سر دادن شعارهای «آذربایجان جانباز، انقلابدان آیریلماز» ، «مرگ بر آمریکا» و چندین و چند شعار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و بر همگان ثابت کردند اتحاد مثال زدنی که در بین مردم وجود دارد نه تنها با چنین حرکت هایی از بین نمی رود بلکه بیش از پیش متحدتر می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نیز به عنوان سخنران این مراسم، اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد شهیدسلیمانی حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، شاهد حضور جمعیت میلیونی مردم در تشییع پیکر شخصی نبودیم.

وی، افزود: این جعمیت عظیم در ایران و اقصی نقاط جهان نشان داد که سردار سپهبد شهید سلیمانی بنده‌ مخلص، مومن و پرهیزکار بود.

قریشی، عنوان کرد: آمریکا و ایادی‌اش فکر می‌کردند با شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی می‌توانند مقاومت را متوقف و نظام را شکست دهند در حالی که خداوند با شهادت این سردار بزرگ، حیات دیگری به نظام و جبهه مقاومت اعطا کرد.

وی، ادامه داد: این حضور کاخ سفید و مستکبران را ویران خواهد کرد؛ انتقام سخت در انتظار امریکا و اذناب امریکا است و آنها را از این عمل قبیح پشیمان خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، تجمع می کنند.

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس در محکومیت عملکرد شنیع آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین

 

اجتماع دانشجویان و دانشگاهیان استان خوزستان در محکومیت تعرض به دانشجویان و اساتید حامی فلسطین در آمریکا

 

تجمع دانشجویان و دانشگاهیان تبریز در حمایت از دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان

 

اجتماع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید بابایی قزوین

 

تجمع دانشجویان دانشکده شاهد در پی اعتراض به دستگیری دانشجویان آزاده‌خواه در آمریکا و دولت های غربی

 

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نزجار از نقض آزادی بیان توسط کشور مدعی آزادی برگزار می شود

این تجمع یکشنبه ۹ اردیبهشت ، بعد از نماز ظهر در مقابل سر در دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

 

 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تجمع دانشگاهیان در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟