Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سمیه کرمانی، فعال رسانه ای: تمام دنیا دربهت و حیرت هستند. هزینه‌های بسیاری شد تا نشان دهند که شهروندان ایرانی مخالفت جدی با حکومت ونظام دارند. او عالیترین مقام نظامی ایران است و مدتهاست که سعی دارند او را تروریست مدافع منافع نظام ایران معرفی کنند.
با حضور او جنگ و کشتار در منطقه تا حد زیادی کنترل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرامش درونی یک مقام عالی نظامی در بحبوبه جنگ و آشوب‌ها باور کردنی نیست. لبخندهایش تسلی بخش انسان‌های زیادی شده است. جوانان زیادی مریدش هستند و پای در رکاب او مدافع حرم شده اند.
سردار در یکی از سخنرانی هایش تیر آخر را زد: " من و آدم‌های خودم. من و رفقای خودم. من و مرید‌های خودم. این بی‌حجاب است، این باحجاب است. این چپ است، آن راست است، این اصلاح طلب است، او اصولگراست، خب پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید؟ همان دختر کم‌حجاب دختر من است. دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما، اما جامعه ماست. "
این‌ها را" قاسم سلیمانی" مرد اول سپاه پاسداران ایران می‌گفت: " فقط رابطه حزب‌اللهی با حزب‌اللهی معنا ندارد. رابطه حزب‌اللهی با کسی که دینش ضعیف‌تر است موضوعیت دارد. جامعه ما خانواده ماست. این‌ها همه مردم ما هستند. این‌ها بچه‌های ما هستند. "
با حضور او و مردان جان برکف ایران زمین منافع آمریکا به شدت در منطقه و عراق به خطر افتاد. تحریم‌ها بر ملت ایران کارساز نبود. دیگر توان مقابله با این ملت و این کشور را نداشتند. عقده هایشان را اینگونه خالی کردند. با حمله مستقیم به سردار بلند آوازه ایرانی. فکر می‌کردند که اینگونه مردم به اصطلاح خودشان مخالف نظام را هدایت می‌کنند تا بحران دیگری در کشور را برنامه ریزی کنند. خبر نداشتند که این ترور وحشیانه و شهادت حاج قاسم مردم را بار دیگر آگاه‌تر خواهد ساخت و وحدت ملی را تقویت می‌کند.
حالا جهان از وحدت یکپارچه ایرانیان در سوگ سردار رزم آورشان بهت زده شده است. همانگونه که گفته بود دخترانش چه با حجاب و چه کم حجاب و پسرانش چه در رکاب و چه در مقابل همه عزادارش هستند. راز محبوبیت او این بود. همه می‌دانستند که قلبش برای وطن می‌تپد. زرق و برق مسند دنیا چشمان عاشقش را تحریک نمی‌کرد. قدرت طلب نبود، با تمام وجود نقش سرباز و پاسدارخاک وطن را پذیرفته و ایفا می‌کرد. نه اینکه وطنش ایران باشد هرکجا توانست در مقابل ظلم ایستاد. در مقابل اسلام نمایان تکفیری انسانیت کش از مردم بی گناه بی دفاع حمایت کرد. با دین و مسلک انسان‌ها کاری نداشت، سرو کارش با ظالمان ضد انسان بود. رهرو مولایش حسین بن علی (ع) که فرمودند:: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. دل در گرو آزادگی داشت. جنگ سلیمانی در راستای تحقق صلح و آرامش مردم بی دفاع در منطقه بود.

او مردان زیادی را برای این روز موعودش تربیت کرده است. عاشق واقعی باهوش و درایت است. سردار سپهبد ما قبل از هرچیز عاشق مردم ایران بود. آرزویی جز شهادت نداشت، اما مسئولیتش در برابر مردم و خاک ایران را هرگز فراموش نکرده است. حالا ایران پر است از دست پرورده‌های حاج قاسم.
ایرانیان چه موافق و چه مخالف برخی سیاست‌ها او را دوست داشتند چرا که او مردم را دوست داشت و قلبش را برای شنیدن تمام در‌ها از هر جنسی گشوده بود. ذهن بدون قضاوتی داشت و جوانان را به دلیل طرز تفکر و پوشش آن‌ها طرد نمی‌کرد. سردار درپس سال‌ها مبارزه با ظلم و تجاوز متوجه نکته ظریفی شده بود و آن اینکه: ایران به جوانانش در هر طیف فکری نیاز دارد. دختران و پسران ایرانی نباید از کشور خارج شوند و به جای خدمت به آبادانی کشور در خدمت بیگانگان قرار گیرند. توصیه ایشان این بود که باید آنان را جذب و حفظ کرد. اما او سیاستمدار نبود، سردار رزم بود و با این وجود درک خود را به وضوح بیان کرده بود. این سیاست مداران بودند که باید فکری به حال این اوضاع می‌کردند. با این وجود حمایت خود را بدون تعصب بیان می‌کرد و سعی در جذب جوانان داشت. بهترین تیم‌ها را از بین جوانان جذب می‌کرد و مدیریت بینظیری در کار حرفه‌ای خود داشت. نقل قولی که مسعود بارزانی از وی و عملکرد شجاعانه او و همرزمانش در جلوگیری از سقوط اربیل داشته را شنیده ایم.
این مرد به واقع قهرمان است نه برای رزم آوری‌ها و جنگ با طالبان و داعش. بلکه برای عرق ملی در وطن پرستی و نوع دوستی و مردم داریش. برای قلب بی کینه و ذهن بی تعصبش. برای حمایت و دفاع از تفکرات جوانان سرزمینش. مردم او را به این دلیل دوست دارند. این راز محبوبیت سردار بی کینه ماست. این نکته معمای ذهن این روز‌های دشمنان ما را حل می‌کند که می‌پرسند "چطور مردم از هر قشری عزادار این مرد هستند؟ " و سعی دارند پرسش نابخردانه‌ای را از طریق فضای مجازی در اذهان عمومی ایجاد کنند که آیا عزاداری برای قاسم سلیمانی کار درستی است؟
پاسخ این است : مردم ایران قلبشان عزادار سردار حاج قاسم سلیمانی است . آری امروز ما جوانان ایرانی عزادار پدری هستیم که تمام دخترانش را به یک میزان دوست داشت... پدر شهادتت مبارک

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی حسین پورجعفری هادی العامری توئیت های تهدیدآمیز ترامپ سردار سلیمانی وطن پرستی شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی حسین پورجعفری هادی العامری توئیت های تهدیدآمیز ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش یاد استاد بررسی آرا و اندیشه‌های آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت در مجتمع شهدای سرچشمه برگزار شد.

سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در همایش «یاد استاد» که صبح امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی شخصیتی شایسته و برجسته بود؛ به نحوی که در حوزه‌های دینی نظیر ندارد؛ علاوه بر این خوش‌فکری، بلندنظری، آینده‌نگری، عمیق بودن در مسائل علمی و قوی بودن در مبانی را می‌توان از دیگر خصوصیات ایشان دانست.

سردار شیرازی افزود: در خصوص آیت الله مصباح یزدی و مجاهدت‌هایی که از وی قابل ذکر است، می‌توان به کسب دانش، علم و معرفت و نیز پذیرش امر ولایت اشاره کرد؛ به همین دلیل مرکز تربیتی و آموزشی خاصی با رویکرد نو ایجاد کرد و برای اجرایی کردن فرمان ولی فقیه در جهاد تبیین وارد میدان شد و با جوانان حشر و نشر داشت.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه طرح ولایت استاد مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت، عنوان کرد: آیت الله مصباح یزدی در دوره‌های طرح ولایت شخصاً حضور پیدا می‌کردند و حضور این استاد برجسته بالاترین اثر را برای جوانان کشورمان داشت؛ بنابراین انسان باید ببیند در هر شرایطی تکلیفش چیست و چه کاری باید انجام دهد.

وی افزود: فرمانده معظم‌کل قوا از سال‌ها قبل امر به ایجاد خودکفایی و تولید در نیروهای مسلح داشتند؛ زیرا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تقریباً هیچ تولیدی در حوزه نظامی و دفاعی از خودمان نداشتیم؛ یعنی در حقیقت نگذاشتند که داشته باشیم و از سوی دیگر جوان‌های ما را بر این باور نگاه می‌داشتند که ما این توان خودکفایی و استعداد آن را نداریم و دیگران باید بسازند و تولید کنند تا ما استفاده کنیم؛ در واقع این فرهنگ غالب آن زمان بود

سردار شیرازی ادامه داد: ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوره دفاع مقدس، چون به شدت محتاج یک سری تجهیزات بودیم که آن‌ها را در اختیار نداشتیم، به دنبال ساخت ملزومات مورد نیاز رفتیم و تولید کردیم؛ به شکلی که به واسطه همین خوداتکایی در طول این چند دهه به توانمندی دفاعی دست یافتیم که این توانمندی‌ها در بازدارندگی دفاعی کشور مؤثر هستند.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در نیروهای مسلح دنبال می‌کنیم، آموزش مدیران در قالب مدرسه حکمرانی است؛ در این مدرسه دوره‌های کوتاه‌مدتی برای تربیت مسئولان برگزار می‌شود و طی آن مسئولان کشوری و لشکری برای آشنایی با مدیریت حکمرانی در دوره‌های پیش‌بینی شده حضور می‌یابند.

سردار شیرازی با تأکید بر اینکه فرمانده معظم کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند، عنوان کرد: اخیراً در سطح نیروهای مسلح حرکت خوبی برای معرفی دستاوردهای دفاعی مانند آنچه در نمایشگاه هوافضای سپاه وجود دارد، آغاز شده است به نحوی که بعضاً علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی، برخی سیاسیون خارجی هم تقاضا دارند تا از نزدیک آنچه را که در این نمایشگاه قرار داده شده است، ببینند که می‌آیند و می‌بینند و وقتی لاشه پهپاد آمریکایی ساقط‌شده توسط پدافند هوایی کشورمان را می‌بینند، در خصوص توانمندی نیروهای مسلح کشورمان در زمینه پدافندی سوالاتی را مطرح می‌کنند.

وی همچنین به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق که بر اساس فرمایش فرمانده معظم کل قوا صورت گرفت، موجب آشکار شدن دست برتر ایران شد. این اقدام، مبارزه نظامی سخت با رژیم صهیونیستی بود؛ لذا به نظر می‌رسد بعد از ضربه نیروهای فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی به ارتش رژیم صهیونیستی که اگر تَرکی بر پیکره این رژیم وارد شده بود، عملیات وعده صادق ضربه سنگین‌تری زد و شکافی بزرگ در بدنه آن‌ها ایجاد کرد.

کد خبر 6083777

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • سردار رادان: رضاخان گماشته هم نتواست حجاب و دین را از مردم بگیرد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود