Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی گفت: یادواره سید جمال الدین اسدآبادی همزمان با افتتاح یادمان این شخصیت بزرگ در نیمه دوم اسفندماه در اسد آباد برگزار می شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: یادواره سید جمال الدین اسدآبادی همزمان با افتتاح یادمان این شخصیت بزرگ در نیمه دوم اسفندماه برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه انجمن های فرهنگی هنری اسدآباد در خانه هنرمندان این شهرستان گردهم آمدند، یادآور شد: در چندماه آینده با اختصاص اعتبارات و تأمین تجهیزات، سینمای روباز اسدآباد راه اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسانی افزود: برگزاری جشنواره موسیقی فجر در دهه فجر و اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر نیز از دیگر برنامه های آتی استان تا پایان سال است

 

احسانی در ادامه به برگزاری دیگر برنامه های این اداره کل اشاره کرد و یادآور شد: جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان پس از سه سال احیا شد و بر اساس عدالت فرهنگی، این جشنواره در کبودراهنگ برگزار شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: جشنواره ادبی سال پس از دو سال، امسال برگزار خواهد شد که یکی از شهرستان‌ها میزبان این جشنواره خواهد بود.

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استان همدان مدیر کل ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 ابوطالب شفقت افزود:تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.
شفقت افزود:امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.
دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری