Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:24:23 GMT

فروشنده کوکائین در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۲۸۷۴

فروشنده کوکائین در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد بخشنده گفت: با اعلام شکایت و انتقاد تعدادی از شهروندان در منطقه شهرک غرب مبنی بر فعالیت پنهانی فردی از اهالی این محل مبنی بر خرده فروشی مواد مخدر، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، این فرد با همکاری دو تن از همدستانش محل سکونتش را محل تردد تعدادی افرادی مشکوک قرار داده و مشغول به توزیع مواد مخدر می‌باشد، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد و تیمی از مأموران پایگاه دوم برای دستگیری متهم اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را در مخفیگاهش بازداشت و مقدار ۱۱۴ گرم کوکائین از مخفیگاهش کشف کنند.

بخشنده در پایان با اشاره به اینکه مأموران اعزامی موفق شدند در این عملیات علاوه بر متهم اصلی پرونده دو همدست وی را نیز دستگیر کنند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر سه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4818569

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد بخشنده کوکائین پلیس مبارزه با مواد مخدر قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش آلودگی هوا قوه قضاییه محسن هاشمی سردار سلیمانی مترو نیروی انتظامی سیدابراهیم رئیسی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟