Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از راه‌اندازی پویش مردمی "بدون قیمت خرید نمی‌کنیم" در سطح استان اردبیل خبر داد. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، منصور پناهی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت خلخال اظهار داشت: این پویش مردمی کمک بزرگی به درج قیمت کالا در بازار می‌کند کمیسیون نظارت، ستاد تنظیم بازار و دست‌اندرکاران بازرسی و نظارت بر بازار نیز با تشدید کنترل درج قیمت بر روی همه کالاهای موجود در واحدهای صنفی بازار این پویش را همراهی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای قانون هدفمندسازی سوخت و افزایش قیمت بنزین در کشور هیچ اتحادیه و یا واحد صنفی حق افزایش قیمت کالا و خدمات در استان اردبیل را ندارد، افزود: کمیسیون نظارت شهرستان‌های استان با هر گونه پیشنهاد افزایش قیمت از سوی اتحادیه‌های صنفی به هر عنوان و یا بهانه‌ای در شرایط فعلی جامعه مخالفت خواهند کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: بیش از 6 هزار واحد صنفی فاقد پروانه کسب به‌صورت غیرمجاز در این استان فعالیت می‌کنند که جمع‌آوری این واحدهای صنفی فاقد پروانه نیازمند همت و تلاش جدی اتاق اصناف و اتحادیه‌های  صنفی زیرمجموعه است.

تلاش کسانی که در آرزوی بی ثبات کردن بازارها هستند را ناکام می‌گذاریم‌انتقاد امام جمعه یزد از ‌گرانی‌فروشی‌ها پس از سهمیه‌بندی قیمت بنزین«شوآف نظارتی» کارساز نیست؛ گرانی‌ها و نگرانی‌های بازار ایلامی‌ها را به ستوه آورده است

پناهی تصریح کرد: با تخفیف 40 درصد در هزینه دریافت پروانه کسب از اتاق اصناف در مرکز استان با هدف تشویق صاحبان واحدهای صنفی غیرمجاز برای دریافت پروانه فعالیت، انتظار می‌رود اتاق اصناف شهرستان‌های استان نیز این رویه را برای تشویق صاحبان واحدهای صنفی بدون پروانه به قانونمند شدن و دریافت پروانه کسب دنبال کنند.

وی افزود: از مجموع بیش از سه هزار واحد صنفی شناسایی شده در شهرستان خلخال 423 واد صنفی فاقد پروانه کسب بوده و این در حالی است که مهلت پروانه یک سوم از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب این شهرستان نیز منقضی شده و صاحبان آنها برای تمدید پروانه‌ خود اقدام نمی‌کنند.

انتهای پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه